Les gehad van Prakkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:44

Prakkie, kun je mij ook niet een keer les komen geven hihi????? Kun je lachen om mijn rijstijl haha, want dat slaat echt nergens op!!! Maar okay. Dan moet je wel op mijn paardje gaan zitten, als je een keer komt dan, want ik vind het altijd zo gaaf als er mensen opgaan die kunnen rijden! Dus alle mensen die eens op Jurga willen rijden zijn van harte welkom in Lunteren! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 09:49

LEUK LEUK LEUK, heb er nu al zin in, lijkt me echt geweldig!!! Hee, als je dan een paard meeneemt, kunnen we wel een buitenrit maken bij ons in de supermooie omgeving..lekker paar uur (of langer hihi) naar buiten en lekker kletsen... Kun je je paard wel bij mij in de box zetten. Er staat er toch één leeg voor mijn aanstaande veulen.... Iloon.
ps. laat me weten wat je van datr idee vind haha

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 10:12

Tof zeg!!!!!!! Ben erg benieuwd naar Practical Magic!!! Ach, Jurga is erg lief buiten, dus dat komt ook wel goed. Alleen is Jur wel een beetje sloompies af en toe als ze denkt dat ze genoeg gedaan heeft. Misschien gaat het beter met een vreemd paard hihi! We spreken gauw wat af!Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, amaniblauw, Bielsje, Char_elle, Dartel, DeGelukkige4, Mar_M, Mnoonn, schumiegirl en 167 bezoekers