Zadelproblemen, het vervolg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Zadelproblemen, het vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 20:58

Ik heb 1 of 2 weken geleden een topic geopend over mijn problemen met een naar voren schuivend zadel en de Heuvelhoeve. Het hele verhaal kan je hier lezen: [PP] Zadelproblemen..

Bij deze dus het vervolg Knipoog :

Ik zat na jullie adviesen in het vorige topic te twijfelen tussen een second opinion (wat me een erg goed idee leek ) of toch nog een keer terug naar de Heuvelhoeve bellen. Uiteindelijk besloot ik toch het laatste nog een keer te proberen. Ik heb immers bij HAAR het zadel gekocht, dus moest zij ook maar zorgen dat er een oplossing kwam.

Mijn moeder had haar gebeld, in de hoop dat zij meer indruk zou maken dan ik Haha!. Ik heb het verhaal dus natuurlijk ook maar via haar gehoord, maar het komt hierop neer: Mijn moeder had gezegd dat ze schoon genoeg had van de problemen met het zadel, en dat het nog steeds schoof. Daarop zei 'de Heuvelhoeve vrouw' dat ze dat zich ook wel een beetje kon voorstellen (dat we er genoeg van hadden dus Nerd ). Mijn moeder vroeg of ze nu dus nog een andere oplossing had, waarop de vrouw *na wat heen en weer gepraat* aanboodt om volgende week vrijdag langs te komen, nogmaals te kijken én andere zadels mee te brengen. Eventueel wordt dit zadel dan ingeruild tegen een ander, zonder extra kosten.

Opzich een erg schappelijk aanbod van haar dus. Ik heb er zelf een beetje een dubbel gevoel over. bijvoorbeeld, wat krijg ik voor dit zadel terug? Dit was een best duur zadel van goede kwaliteit, die ruil ik ook weer niet in tegen een tiendehands zadeltje wat bijna uit elkaar valt van ellende . Maar daar ben ik zelf natuurlijk bij Knipoog.
Als we nu naar een ander waren gegaan had dat hoe dan ook weer (veel) geld gekost, en we willen natuurlijk best geld uitgeven aan een zadel maar er zijn een keer grenzen.

Ik hoop echt dat hier een goede, blijvende oplossing uitkomt en ben natuurlijk benieuwd hoe het gaat lopen vrijdag Haha!.
Ik hou jullie wel op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door grassie op 08-06-03 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:04

Pfff Maaike, hopelijk zit het deze keer dan wel mee want ik weet hoe lang je er al bezig mee bent.
Goede oplossing vind ik het en nu maar hopen dat ze dan een geschikt zadel voor Grassie en ook natuurlijk voor jou heeft

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:47

Jemig wat een gezeur met dat zadel.

Hopen dat ze een ander beter passend zadel mee hebben.
Laat je niet afschepen met een of ander flut zadel!!

Ik had een zadel gekocht wat achteraf te groot voor mij was. Gelukkig kon ik het nog particulier goed verkopen.
Nu heb ik eindelijk een lekker zadel wat goed op mijn paard ligt en waar ik lekker inzit Haha!

Succes

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 15:46

Het zou idd nu écht een keer tijd worden dat ik aan een goed zadel kom, wat een ellende we daar nu al niet mee gehad hebben..
Amy weet er alles van idd, die heeft het van het begin al gevolgd Haha!

Ik hoop dat ze goeds meebrengt vrijdag!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:17

(thanx voor je pb-tje Knipoog )

Succes vrijdag, hopelijk komen jullie er nu goed uit.
Laat je niet met rommel afschepen en vraag desnoods je instructrice/instructeur of die wil komen en meekijken!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 00:22

Ik ben erg benieuwd wat er uit komt, wees maar gerust kritisch hoor!
Laat je het nog even horen?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 11:56

Ik heb gister even met onze stalhoudster gesproken, en zij komt vrijdagmiddag iig even kijken wat voor ander zadel we eventueel krijgen en of het (qua kwaliteit Knipoog) wat is. Zij zit al een aardig poosje in de paarden, en het is altijd fijn om nog even een oordeel van iemand anders te horen Lachen.

Dank je voor jullie reacties, natuurlijk krijgen jullie daarna bericht over mijn nieuwe, mooie, fijn zittende, goed passende (een beetje dromen kan geen kwaad }> Haha! ) zadel . Of iig wat er vrijdag nou gebeurd is. Knipoog