de lusitano hengst is er....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:13

en hij is Kwijl Echt heel super. Ik haalde hem uit de vrachtwagen en ik was Lovers . Hij was wel nerveus, maar wat wil je, afgelopen maandag is ie op de boot vanuit engeland naar nederland gegaan, en toen nog eens met de vrachtwagen. Maar nu is ie er eindelijk Party!! Hij is denk ik zo'n 1,60, misschien iets groter, zo'n 100 kilo te zwaar Clown , en heeft mooie lange manen, en voorpluk Cool Ow ja, en een speknek. Hij is 12, en heet Romero geloof ik. Grand Prix dressuur geweest Schijnheilig , en met een klein beetje mazzel, kan ik hem binnenkort gaan rijden!



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 20:01

nee hij staat op de kliniek waar ik werk, hij heeft een stuk van zijn hoef af Huilen Maar wordt wel weer helemaal oke hoor. Maar als ie rad is mag ik hem dus misschien gaan rijden Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 20:04

wordt pas volgende week denk ik, omdat ik dan pas weer de digicam kan lenen Koe

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 20:07

het is Equine Care in bentelo, Twente Clown maarre, onze DA heeft hem gekocht, ze konden er in engeland weinig meer me geloof ik. Hij blijft dus lekker hier, en gelukkig maar. Ook als ie ie niet rad nu, hij is gewoon super!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 21:56

haha kan gebeuren, het was namelijk een vervolg op een ander topic Haha! Maar in ieder geval, morgen gaan we er ietsje beter naar kijken, ook naar zijn arme hoefje Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers