mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:21

Tsja, Suzanne komt ook uit Noord holland en ik moet zeggen, ik vertik het om met rubberen laarzen op wedstrijd te gaan. Ik heb ze niet eens en ik wil ze ook niet. Ik woon nu in Gelderland, en hier is het idd heel normaal, maar het is maar hoe je opgevoed bent he?(ik bedoel wat je om je heen ziet). ik moet hier ook met een cap op starten, terijl in nh je ook gerust in de B met een hoedje kan starten.

Voorzitster AFM


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:28

haha dat bedoel ik dus suzanne, ik ben ook zo "opgevoed". ik moest ook altijd met gepoetste laarzen verschijnen en het liefst sjabrak met bijbehorende bandages. En als ik heel eerlijk ben is het "kak"gehalte hoger in nh, bijvoorbeeld hoedje in de B wordt hier in Gelderland als snobistisch ervaren. in nh was dat heel normaal. ik moet wel zeggen dat de concoursen in nh ook een stuk beter geregeld zijn dan hier........

Voorzitster AFM


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:33

tsja ik baal er ook van dat bijna alles hier nkb is. leuk hoor fijn prijsuitreikingen te paard en zo. ik weet het niet hoor, maar geef mij de nbvr maar MET mijn leren rijlaarzen al vinden mensen me dan een snob, so be it. (en als het hier kon zou ik in de B gewoon mijn hoedje opzetten, maar ik denk dat dat hier -2 wordt, hihi)

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:37

hihi suzanne, als je niet in het Z rijd MOET je je cap oppoetsen, grrrr en die dingen zitten zo verschrikkelijk, en je ziet er zo debiel uit. het hele plaatje stelt dan niks meer voor vind ik, maar goed het is hier nu eenmaal niet anders. ik heb ook nog steeds geen rijvereniging hier want alles is nkd met verplichte clublessen en zo, en daar houd ik al helemaal niet van. deze snob heeft priveles aan huis van een goede instructrice..... Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:47

Suzanne!!!!!! Laat jij je kindjes met rubberen laarsjes rijden???????????????foei foei foei
hahahahaha ik wordt er ook zo melig van. er is er hier zelfs 1 die gaat alle concoursen af met de trailer achter de trekker!!!!! Soms moet ie wel twee, drie uur rijden met die trailer, want ja de trekker gaat niet zo hard......

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:50

Nimber, met een hoedje in de M1??????????? Ik geef je groot gelijk, A het hele plaatje ziet er een stuk aantrekkelijker uit en B die caps die zitten echt voor geen meter. Ik ga hier gewoon met een hoedje in de b starten hoor, jullie lezen het schandaal wel in de paard en sport hihi

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:56

kijk suzanne, leren laarzen met een coating das weer minder he? misschien moet ik maar een ander boktvriendinnetje zoeken Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:03

Ik rijd alleen mij jonge paard met cap, en verder nooit. ook niet buiten. ik ga zeker met een hoedje starten, want ook ik kan door die whiplash die verschrikkelijke dingen eigenlijk niet op mijn kop verdragen. en ja ik ben in de ogen van de mensen hier een echte snob, want mijn paarden gaan met peesbeschermers en springschoenen de wei in (duh, het zijn toch geen grand prix paarden), ik rijd met bandages buiten Verward in dezelfde kleur als mijn sjabrak Verward en ik heb priveles aan huis twee uur per week Verward

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:05

ik ben nog vergeten dat ik inderdaad alleen met leren laarzen rijd en sorry niet eens de goedkoopste van petri, en een blouse en een bodywarmertje, nou jaaaaaaa dat is hier helemaal van de bekakte hihihi
oh ja en swinters haal ik het in mijn hoofd om met een wollen utrijdekentje buiten te rijden.....

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:15

uh nou wij hebben wel een trekker, maar dat is om de bak te slepen die ik gelijk heb laten vergroten omdat ik het te klein vond, ook er snobistisch. Ook ik rijd met sporen met wielen, weliswaar grove, allen mijn jonge paard heeft eigen kleine knopsporen. Bovendien staan mijn paarden altijd met dezelfde deken op stal, liefst de zelfde kleur maar anders dezelfde deken in een andere kleur. de halsters en de touwen kleuren bij elkaar en ook dat hebben ze hetzelfde. bovendien staan mijn twee snobknollies nu beide met dezelfde vliegendeken in de wei met bijpassend vliegennetje. Als je naar de kliniek moet gaat er een gepoetst paard de trailer in met een schone deken die uiteraard weer hoort bij de transportbeschermers. pfff wat moet ik nog meer vertellen? oh ja mijn ene paard is een vos en daar kan ik dus niet met mijn rode jas op dus heb ik ook een blauwe gekocht.

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-21 17:17 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:25

hahaha dat wordt strijden om de titel miss boktsnob!!!
ik wil pas solarium als de nieuwe stal er staat, want tja 2 boxen is leuk, maar ik wil ze nog groter(nu 3x4) en ik wil er minstens vijf. buitenboxen dat je alle koppies ziet als je thuiskomt. en in de nieuwe schuur komt idd ook solarium en poets/spuitplaats met warm en koud water. alle naambordjes in dezelfde stijl je snapt me wel. Maar ik denk dat ik met de titel ga strijken hoor suus, want ik ben nog maar B ruiter en heb nu al pretenties hihi

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-21 17:29 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:30

hihi nimber, ik denk eerder dat niemand anders nog met ons wil praten hahahaha Haha! Haha! Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 17:04

he paardengek wat durf je niet te zeggen? bovendien moet ik op 1, want suus rijd inhet Z en ik pas in de B.

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 18:23

wat is een MWD-er?

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 20:40

he suus, vikki begrijpt ons tenminste....of zou ze okgewoon een gooi naar de titel van miss boktsnob willen doen? Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:38

hahaha nou suus we zijn toch de enige niet

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 22:08

niet verkeerd steef, maar ook niet in de top tien Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:39

S&K Nimber? Tja Harry's Horse KAN ook eigenlijk niet Haha!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:56

Nimber, je hebt Suzanne van de tweede plaats verdreven!!!!!!!!!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:02

Ik vind alles best zolang ik maar op de eerste plaats blijf staan.........hihi ik had voor oza al zadeldekjes met bijpassende bandages een jaar voor ik haar ging rijden. ze hebben zelfs dezelfde peesbeschermers, de oude heb ik weggegooid omdat ze anders niet meer hetzelfde hadden Haha!
(moet ff de eerste plaats veilig stellen, maar ik bewaar mijn troef voor als ik serieus van de troon af gestoten dreig te worden) *LOL* *LOL* *LOL*

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:06

uhm, ik ben een haar hoor Extreme duivel Boos!

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:10

Ik denk dat Nimber hier weer een aantal plaatsen mee zakt in de ranglijst Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:18

grinnik Pling

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:40

Tsja, als je voor een regendekentje naar Londen wil Verward en eigenlijk snel weer wilt omdat je daar zo'n mooi hoofdstel gezien hebt, mwah, dames, kom op, ik wil wel een beetje competitie *LOL*

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:45

hahaha, ik kom zeker, ben erg benieuwd naar Escala. Ik weet niet of je echt in de leer wilt hoor, je moet wel verdomd veel kastruimte hebben voor al die spullen, ik heb nl al vier kledingkasten ingepikt Knipoog

Voorzitster AFM


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Astrid_Brann, MirjamRobin, onpaard, Sanet en 34 bezoekers