barley en het inrijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 15:13

Gisteren kwam ik dus op de manege en toeb gingen ze net barley 'doen'

ik natuurlijk even blijven kijekn want dat had ik nog niet gezien.

Eerst het longeren. het viel me op hoe ontzettend ze voouit ze is gegaan. ze gaat zelfs stappen op de longe. valt nog wel iets naar binnen maar ze stapt dus al. ditte geeft het commando sssssssssstap en praat heel zachtjes. dat werkt dus wel. daarna flink gedraafd en gegaloppeerd. ze springt steeds aan in de goede galop. goed he?

daarna mocht josien erop. dit ging ook heel braaf. toen mocht josien een beetje drijven terwijl Ditte het draf commando gaf. Ze spoot naar voren haha. maar na enkel passen was ze alweer in draf.

na het draven deed josien even haar hand opzij en raakte haar op de kont aan. meteen spoot ze weer naar voren."das eng'
daarna de andere kant en dat was ook even eng. maar na twee keer was het niet meer eng. nog even aangedraafd met drijvende hulpen en toen reageerde ze helamaal niet. iets meer drijvende hulp gegeven en toen ging het goed en gingen ze uitstappen. Ze was flink bezweet. maar ja het was ook warm weer.

leuk om eens te zien.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 15:20

ik heb al heel veel zelf gedaan. Ik heb het zadelmak maken helemaal gedaan en ik heb er al eens opgezeten. gedraafd en zelfs gegaloppeerd. Verder kan ik het niet alleen en het is lastig hulp te vinden.

Verder kan mijn instructrice heel goed paardjes inrijden. Ze heeft er ervaring mee.dus ik ben er heel blij mee dat ze het wil doen.

ik neem het later wel weer over en dan kan ik het doorrijden helemaal gaan doen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 15:27

zodra ze is ingereden en je redelijk normaal los door de bak kan dan ga ik er weer op. Maar ze is nog niet los geweest en ze hebben de teugels niet eesn op maat gemaakt.

nee laat ze maar rustig aan doen. Mijn tijd komt wel weer

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, DemiSisa, kimmetje26, lissssan, mirriejj, Noblesse_, Tieme, Vagabondo en 30 bezoekers