Ik zoek lebora ( een fries)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:02

Was het een fries met papieren?
Misschien kan je het opvragen bij het fries paarden centrum.


lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:11

Ja aldeboarn bestaat wel en mijn vriendin woont en werkt er vlakbij ik zal haar eens vragen.
Het is een heel klein plaatsje bij drachten dus je zou er een advertentie kunnen ophangen in een supermarkt ofzo.
Misschien kunnen ze bij het FPC ook wel op eigenaren zoeken want als eigenaar wordt je ook genoteerd op de papieren en de fokker ook.
Misschien zijn de mensen die ze hebben lid van Phryso dat krijg je automatisch als je lid bent van het stamboek voor friese paarden dus daar kun je ook een oproep plaatsen.

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:50

Hou je ons op de hoogte en wat ga je nu doen om haar te vinden want geef het niet op daar krijg je spijt van.


lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:51

Ik heb het maar even voor je uitgezocht en ik heb een eigenaar gevonden in oldeboarn en die is eigenaar op papier bij het FPC van een merrie Lebora uit 1986 ik heb een vriendin gebeld en daar heb ik het telfoonnr. van gekregen dus ik zal even voor je bellen.

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:29

Oke ik heb even gebeld voor je, bedenk wel dat ik het nooit zeker weet maar het komt allemaal aardig overeen.
Ik heb G.Bouma gebeld en dat is een handelsstal en die heeft hem doorverkocht aan H. Cnossen bij hem in de buurt dus ook oldeboarn(je kan het op 2 manieren schrijven).
Hij reageerde wel positief op de boer uit hoogeveen maar ze zijn altijd wat stug.
Als het goed is krijgt ze in juli een veulentje en is idd lebora van 17 jaar.
Ik laat het hier aan jou over en je moet even het telefoonnummer opzoeken want die had die niet bij de hand.
Ik had tegen hem gezegd dat je wou bellen om haar eventueel te bezoeken of dat je in ieder geval wou weten of ze nog leefde.
groetjes lissy

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:35

Graag gedaan hoor, nou nog hopen dat het haar is.

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:25

Ik heb even in de phryso gekeken en bouma is idd ... henswoude.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Chantal_1978, josien_m_, Mark0919, Monique1963, Vagabondo en 39 bezoekers