Priveles

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 01:00

Hoi Kim,
Fijn dat je zo lekker het bos in/de hei op kan, dan heb je inderdaad de mogelijkheid om eens voluit te gaan. Ik heb nu een nieuwe instructrice en mag Marlou ook niet meer snel laten gaan, ze ziet dan veel te veel en let niet meer op mij en dan gebeuren bij mij de rare dingen. Dus steeds weer naar controle, controle.... Omdat ze nu buiten ook in een vrij kleine paddock staat, kan ze daar wel wat energie kwijt, maar echt voluit kan natuurlijk niet en volgens mij is dat wat ze wel weer eens zou willen. Ik kan, als er geen Rhino en Droes is tenminste, wel naar buiten, maar alleen langs de weg en eigenlijk nog niet alleen, omdat ze nog niet genoeg buiten is geweest daarvoor. Wel gaan we binnenkort weer eens naar het strand, dan zal ze wel wat energie kwijt kunnen hoop ik. Ik ben nu twee keer naar het strand geweest met haar, maar heb nog niet veel kunnen galoperen, steeds waren er mee, die niet durfden. Nu mogen we als het goed is wel weer vervoeren v.w.b. MKZ, we hebben geen evenhoevigen op stal staan, maar i.v.m. Rhino en Droes zal het nog niet verstandig zijn. Ik wacht met ongeduld.... Nou ja, ik heb de tijd hoor. Fijn dat het rijden met Lot nu weer goed gaat, sterkt je weer in je vertrouwen. Nu maar af en toe de remmen los en dan overwin je jezelf en je angst en je gespannen, bokkende en steigerende paard! Op naar de M1 voor jou, voor mij nog maar L1.
Veel geluk zo en groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie