alweer een drukke dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 18:40

Normaal zijn er altijd 3 meiden die op stal helpen, maar 1 is op vakantie, en van de andere 2 ontbreekt elk spoor (nadat ze even de tafel waar ze zelf aan hadden zitten eten af moesten doen met een vaatdoek, maar vooruit).
Omdat de stalhouder zelf druk op het land bezig is, had ik aangeboden vandaag (toch rustdag voor hon en jamaica) een paar paarden van hun te pakken.
Zo gezegd zo gedaan.
Eerst Dominique gepakt, een NRPS van 148 hoog (v. Valentijn). Dominique is op zich een hele goede en leuke pony, maarja, als die meiden erop zitten is het hoefslag hoefslag hoefslag, continu op de zelfde hand, en dan veel galoperen en springen.
Ik had er dus in het begin de grootste moeite mee haar in MIJN tempo te laten lopen, maar na 10 minuten ofzo liep ze keurig in arbeidsdraf ipv race draf.
Zelfs nog even (perongeluk) een galopje gehad, teriwjl ik dat helemaal niet zag zitten, omdat ze dan ook knoerhard kan gaan. Maar ook dit was heel beheerst. Heb superveel figuren gereden, en kwam er dus ook achter dat ze op rechts muur vast zit. Op links kan ik nog een beetje stelling krijgen, maar op rechts kan ik het vergeten. Heb dus veel gebroken lijnen, voltes, slangevoltes en 8-tjes gereden. Dominique weer op de wei gezet, en toen Presi(dent) gepakt. Dit is een grote half gelder (of driekwart, weet niet precies, Einstein x Marconi X folio) Presi is dus een 4 jarige stekelharige zweetvos ruin met bles en 4 witte benen.
Naja, ik hem in de bak gezet, mocht ie ff los.
Whow, dat beest begon me toch te showen!!!! Zijn hals zowat haaks op zijn rug, en dan die kop erop, staart erop, en gaaaaaaaaannnnnn.
Wauw!!!!!
Naja, toen presi een beetje bedaard was een poging gedaan hem met vliegenspul in te spuiten, maar bij het zien van de spuitbus had presi al zoiets van WEG met die zooi!!!!!!.
Ik wil van de week een keer kijken of ik op presi durf te rijden.; Hij is 169 ongeveer, maar toont heel erg groot (vind ik).
Maar ik begin hem toch wel steeds leuker te vinden.

Daarna nog even jamaica's neus en plekje op haar kont gedaan, en honey's ogen Verdrietig
Dan moet ik van de week branca en jordy nog rijden/longeren en angritt en pion ook longeren of stukje wandelen... Owh whell Haha! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:12

zo te lezen heb je het erg druk. maar volgens mij vind je dat niet zo heel erg wel?

fijn dat het rijden lekker ging. Ik heb vandaag ook weer een keer heerlijk gereden.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:35

Wow leuke dingen doe jij Stef!
Ik ga de komende tijd wanneer ik niet naar een arts of zo moet ook nog leuke dingen doen. Mijn vriendin kan over anderhalve week niet dus mag ik haar paard in de les rijden... Binnenkort weer een buitenritje met een paard van de manege als het mag... etc.
Nu het nog zomer is genieten we er maar ff van, ja toch? Hoewel het woensdagavond wel errug warm wordt, en dan zijn verenigingslessen, springles onder andere...
Ik geloof dat de springpaarden niet om die temperatuur zitten te springen *LOL* ...
Geniet ze Stef!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:55

hihi en dan miep ik dat ik het druk heb als ik op 1 dag 2 paardjes moet doen Haha! Haha aan alleen Pinky heb ik mn handen vol, die eist zoveel aandacht op dat ik niet eens aan een 2e toekom! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 08:54

haha wat een drukke dag ah tenminste niet vervelen he Lachen
leuk hoor of niet?