Bedankt Bokt!! Wat Dorine niet of nog wel kan.. :(

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorine
The one and only

Bedankt Bokt!! Wat Dorine niet of nog wel kan.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 06:44

Per ongeluk heeft Dorine het ontdekt:
Het forum over 'DA', Dorine-Acties.

Zó ontzettend lief!!!
Ik had al wat vermoed ( *LOL* , ken jullie langer dan vandaag en werd overstelpt met héél veel pb's natuurlijk..., en tja...

Juist deze aandacht is datgene waar ik zo verslaafd aan, en ook dol op ben.
Bokt is een van de redenen dat ik dagelijks geniet.
Bokt is als het ware 'bezoek krijgen van mensen, niet irl, maar via pb enz., niet moe hoeven worden en toch met lieve mensen kunnen communiceren.
Communiceren met mensen die weten in welke situatie ik zit, die snappen wat ik (een beetje Knipoog ) voel, zonder dat ik alles opnieuw hoef uit te leggen.

Nu ik toch een reactie neerzet, even snel over wat ik wel en niet meer kan:
ik word met auto gebracht naar stal, Cerise uit de wei halen is te vermoeiend (ze rent gauw weg want ze weet dat ze dan moet werken *LOL* ...)
Mijn vriendin en stalhoudster is gepensioneerd verpleegkundige en die verzorgt dus niet alleen perfect mijn paard maar als ik op stal ben dus ook Dorine...

De schimmelmerrie bij ons op stal, haar eigenaresse komt heel af en toe op Bokt.
Ze heet Jolanda en heeft hier op Bokt als naam: Jolan.
Mochten jullie wat willen weten over mij dan kunnen jullie haar eventueel ook pb-en, hoewel ik haar nog niet vaak gesproken heb over de afgelopen 2 weken zeg maar.

DE KANKER IN MIJN HOOFD:

IS HET MIDDEL ERGER DAN DE KWAAL?
HEEFT ZE PIJN?
JA.

Ik heb last van mijn benen, kramp in mijn kuiten regelmatig, en door de hoofdkanker ga ik soms ineens trillen of schokken met mijn handen of duizelig worden.
Zolang ik mijn medicijnen op tijd inneem valt dit mee en is dit nog te voorkomen. Haha!
Gelukkig heb ik epilepsie en ben aan 'voorzichtig zijn' wel gewend.
Dus niet meer alleen paardrijden enz.
Heel veel lyvz en ik schrijf gauw nog meer,
Dorinepien. Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie