Zadelproblemen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:40

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Het was heel erg moeilijk om een goed passend zadel te vinden. Uiteindelijk vond ik er een die ongeveer een jaar goed heeft gelegen. Daarna begon hij ook naar voren te schuiven. Eerst is het zadel opgevuld bij de winkel waar ik het gekocht had. Toen paste het helemaal niet meer. Vervolgens deden zij heel moeilijk en toen ben ik naar een echte zadelmaker gegaan. Deze heeft echt van alles gerpobeerd. Het is twee keer opgevuld en uiteindelijk is de achterste singelstoot naar voren geplaatst. Dit had ik ook bij mijn oude zadel. Nu ligt het prima. Dit is bij mijn pony echt het enige wat helpt. Misschien kan je eens vragen hoe ze hierover denken?


Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 15:50

Mijn pony heeft ook geen ponybuik hoor. Boos! Gomir, ik ben diep beledigd. Knipoog Ik rij er endurance mee en met buik zou ze denk ik neervallen. Wel is mijn pony licht overbouwd. Dus ja, dan schuift alles wat makkelijker naar voren. Ach, je kan het in ieder geval vragen.
Een staartriem was mij toen ook aangeraden, maar dat vind ik echt geen gezicht. Bij een shetlander oké, maar bij een grote pony of paard vind ik het helemaal niks.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, AnniekSolana, AVdB96, Inney, lovelucydan, paardje2013, Rex_Rolfo, TurboDi, W1ckedWitch en 105 bezoekers