Merilyn eet gras voor groot publiek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 22:28

Was is vanavond op een RUSTIG buitenritje met Merilyn op de Nedereindse plas in Nieuwegein, is er een of ander evenement gaande. Ze reden over auto's heen met motoren of zoiets... Verward Nou ja, het scheen leuk te zijn want er stonden aardig wat mensen te kijken op een heuvel. Echte Nederlanders natuurlijk want de entree was 20 gulden. Dan gaan we toch met z'n allen vanaf een heuveltje wel kijken?? *LOL*

Nou goed terug naar Merilyn. Ik vraag of we een galopJE zullen doen. Jahoor zegt Meertje, is goed. Ik in galop. Hoor ik na een paar galopsprongen een noodkreet: CAROOOOOOOOOOOO STOOOOOOOOOOOP!!!!!!! Ik kijk achterom... Zie ik een hoopje rijbroek met rood ferrari shirtje op de grond. Door mij schoot maar een gedachte.... Zij hoort er toch op????

Nou ik had weer eens gelijk... Ze hoorde er ook op. Maar Leontien was vrolijk en dacht ik wil ook op bokt!! Dus BOKKKKKKEEEEHHHH!! En Merilyn met het rustige ritje in d'r hoofd was er niet echt op voorbereid.... Haha! Dus die lag ernaast.
Maar d'r hoofie werd net zo rood als d'r Ferrari shirtje toen ze zag dat al die pure Hollanders die niet hadden betaald voor het evenement nog meer waar kregen voor het geld dat ze niet eens betaald hadden... *LOL* Ineens waren de auto's enz. niet meer zo belangrijk. Deze stunt was veeeeel mooier. Dus eigenlijk had ze een mooie buiging moeten maken, dan had ze nog grooot applause gekregen ook Party!! Meertje kreeg zelfs nog een complimentje dat ze zo gracieus af kon stappen!! Knipoog

Tot zover ons rustige buitenritje. Ik hoog en droog. Meertje laag en groen....

En ik had nog zoo gezegd, pas afstappen als we thuis zijn....

Gelukkig is alles goed afgelopen, ze had d'r cap op....


GreetZ Caro


PS Meertje de pony die jouw eraf kan gooien is dus toch geboren... (al zo'n tien jaar terug)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:55

hahahahahahahhahahaha, ze had iid gewoon een buiging moeten maken!!hahaha of er op z'n minst met een salto af moeten gaan..haha

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:57

hihi wat een lol. Ik lig helemaal dubben achter mijn pc. *LOL*

geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eens. Party!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:10

Hahahaha
Een buiging maken en daarna geld vragen voor de show... Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:18

haha dit klinkt echt lachwekkend(sorry merilyn0maar ik had het ook wel willen zien..... Schijnheilig

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 14:51

hahahaha, Merilyn, je zei toch dat je op ieder paard bleef zitten, of het nou op vier of op twee benen loopt...... *LOL* tsja, het kan de besten gebeuren hè.....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:30

Citaat:
Op 2001-08-19 14:51, schreef Rieja:
hahahaha, Merilyn, je zei toch dat je op ieder paard bleef zitten, of het nou op vier of op twee benen loopt...... *LOL* tsja, het kan de besten gebeuren hè.....



Leuke stunt maar iedereen valt weleens hoor.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:19

hahahahaha ook al zo'n leuke stunt ik had laatst ook zo iets lachwekkends...ik was mijn laatste ritje aan het maken op Texel en ik was lekker aan het ouwehoeren met Kim schrikt die van Kim van een shetlander en schiet er van door ik kreeg dus onwijs de slappen lach en nadat ik mijn ponietje tot stilstand had gekregen rol ik zo van haar af omdat ik zo moest lachen kon ik me niet meer vasthouden ik heb nog ff op de grond gezeten met die pony aan de hand zo hard moest ik lachen nu geef ik iedereen een tip probeer te voorkomen dat je de slappen lach krijgt op het paard voor je het weet lig je er naast.... Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:21

Hahaha wat een afgang Schijnheilig *LOL* Was het gras lekker Merlilyn!? Verward *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:51

Op het eerste moment moest ik ook wel lachen maar toch, vallen is geen pretje en ZEKER niet voor een groot publiek. Ennuh ben het ook eens met Mytens. Bijv: ben je ffies aan het denken aan iets, en voila, monsieur geeft een bok, nou, dan lig je er toch zo af? was bij mij ook afgelope winter, ik reed op een haffie, gingen we in galop, ik denk ergens aan en toen lag ik opeens op de grond met een gebroken arm! Sja, als je zo op de grond ligt zullen ook wel mensen hebben gedacht van; hahahahahaha! Die kukelde zo voorover van der pony af! Maar als diezelfde pony ook nog eens bijna met zn hoef op je gezicht gaat staan en ook nog eens je een gebroken arm bezorgt en je kan 6 weken niet rijden dan lach je niet meer. Sja, het is maar dat je et weet... Scheve mond\

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 20:33

tja ik vind het wel grappig ik kan er ook om lachen omdat er niks ernstig is gebeurt, ik zelf lag er ook laatst van af hoor (van dezelfde pony) dat beestje gaat zonder een reden bokken en heel erg onverwachts. maar toch ik vind het leuk Haha! vooral omdat het mijn 'grooote' (lieve Verward Knipoog ) zus is.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 20:56

Ja ach dat was dus sinds 1998 de eerste keer weer. Ik dacht ik zit eens op een Lovers lief klein pony'tje die doet dat soort dingen niet. Ikke lekker in de verlichte zit met een bloedgang achter Caro aan begint ie opeens te bokken nou ja vanuit de verlichte zit is het natuurlijk zo gebeurd want niet alleen bokken maar meteen stilstaan en PLOF Bloos precies zeer Gracieus door de oortjes heen. Ik natuurlijk wel vast houden en ik lag in een deuk. Haha!
Maar ja ook lieve kleine pony'tjes kunnen dat dus doen. Terwijl ik bij mijn paard 100% geconcentreerd op blijf letten en op dit beessie bijna achterstevoren sta te kletsen. FOUTJE Maar bedankt voor je weer zeer SMEUÏG vertelde verhaaltje.

Greetz Merilyn Haha!

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 17:12

Voor jouw altijd, Meertje Lovers

Tja zo.n buitenritje VRAAGT gewoon om een lief verslagje op Bokt, toch???? *LOL*

GreetZ Caro

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 11:32

ik lig er ook vaaaaaak af. Van een shet toen ik voorop reed en de slappe lach kreeg. Is een leuke ervaring moet ik zeggen!
Dat was wel het sufste denk ik. Vol bokt trouwens ook zo vreselijk, dan zit ik echt wel verlicht, want anders donder ik er wel af. Hij gaat dan in galop kontje gooien. Tsja, tis maa rwat je bezigheids therapie noemt. Dat zit ik wel uit, maar een omdraaiende Joop ging niet goed vorig jaar. Kwam ik thuis: ik ben erAF gelazerd. Iedereen kijken: wat? Ja, zo in een bochtje stond een hondje, en toen lag ik op de grond. In m'n eentje, Joopje weg, ik er hard roepend achteraan... Dat was echt hilarisch. Heb t mens van dehonden wel uitgescholden... Dat doen we dus niet he?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 08:40

Ach Merilyn, wat kan het schelen... Ik pleur er ook zo vaak af!!! Het is echt geen scahnde, de beste ruiters vallen. En ja, het was een leuk verhaaltje!!! Ik heb zelf gezien dat je heel goed kunt blijven zitten op een paard dat goed tekeer gaat, dus ik zal met je meegaan in de verdediging, mocht dat nodig zijn. Knipoog Iloon