welshkeuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 17:30

vanochtend ging ik om 06 uur mijn bed uit en ben naar stal gegaan. om half 7 was paulien er ook al. die was er al toen ik er kwam. ik heb nog ff broodjes gesmeerd en de koelbox met fris gpakt. op stal hebben we irma nog ff lichtjes gewassen omdat we haar hadden gewaqssen met hotoil en je dat erg zag. na het wassn zag ze er perfect uit. om 7 uur kwam patricia en konden we vertrekken. we schoten goed op. bij utrecht begon het keihard te regenen Huilen dus dat beloofde een natte dag te worden. patricia had geen trui of jas bij zich en had alleen een hempje aan. ik was ook gekleed op zon met mijn korte broek die ik later heb verruild voor mijn voorbrengbroek. die was dus niet lang schoon Haha! op de keuring eerst de pony aangemeld en toen de laatste hadelingen verricht aan neus en ogen. lekker even rond gekeken en op een geven moment zag het er naar uit dat we snel moesten dus gingen we de pony uitladen en naar de ring. maar het duurde zolang dat ze indutte en we hebben haar toen maar weer terug gezet. een tijdje later toch weer gehaald op advies van de ringmeester en WEER moesten we zolang wachten omdat er wijzigingen waren in het programma uds wij haar voor de 2e keer terug gezet. toen we dus net 2 minuten later aan de cola stonden bij de trailer hoorden we de omroep onze rubriek omropen dus wij haar er weer uit gehaald. we moesten als eerste de ring in maar de concurrentie was erg hoog. qua beweging ging ze heel erg goed alleen miste ze net wat meer uitstraling en was ze veel rijper dan de rest van de rubriek. er lipe een schimmeltje op kop die was ech Kwijl met recht kreeg zij dus ook de kampioenstitel. wij eindeigde op de 11 e en laaste plaats maar het mocht de pret niet drukken. het was een bar gezellige dag met veel leerstof en een hoop lol. we vonden het erg leuk dat we de uitnodiging hadden gehad en hopen er volgend aar weer te kunnen zijn. we hebben nog alle kampioensrubrieken van de A sectie gezien en waren toen om 15.45 weer op het weiland. nu loopt ze daar lekker te grzen met de andere pony's. het was erg geslaagd en ik wil hierbij paulien bedanken voor de hulp en gezelligheid!!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 17:59

hej je bent me voor dat is niet eerlijk hoor!!!!!!!!!!!!!!!!


vond het ook zeer gezellig hoor.

En toch vind ik Irma nog steeds een zeer mooie merrie ook al was die winnaar ook erg mooi.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 18:03

hahahahaha het eerste wat ik deed is dit opschrijven zodat ik je 1 x voor kon zijn. pfff en nu ga ik zitten niksdoen. hoe vind je het verslag?? he weet je hoe je het ook kan bekijken??? irma was 1e van de laatste Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:08

ha ha ha dat is een goeie.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:27

Nouja das toch helemaal niet slecht? helemaal omdat het voor jou de eerste keer met de welshjes is!
keurig hoor dat je er alleen al heen mocht is natuurlijk al een eer.
volgend jaar weer! houd je deze merrie wel aan?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 19:43

nee we houden beide vosjes niet aan omdat ze toch niet helemaal is wat wij mooi vinden hebben we ontdekt. tja dat heb je in het begin van je caiiere, dan ben je nog aan het "uitvinden" wat bij je past en zodra je dan in het rond kijkt op de keuring kom je tot de conclusie dat de smaak toch tottal anders is. wel jammer want we vinden de kleur wel heel mooi. maar ja het is een goede leer voor de toekomst.