Beauty voor het eerst vrij-dressuren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 16:48

Misschien weten jullie het al, maar ik ben met Nina al zolang als ik haar heb bezig met vrij-dressuur. (dus een soort kunstjes) de band tussen mens en paard gaat dan zo ver dat ze werkelijk alles voor je doet! Nina is bijvoorbeeld veel minder gespannen onder het rijden, en buiten gaat ze er niet meer vandoor. Ze komt als je roept en ze kan natuurlijk wel wat leuke kunstjes die je kunt trainen. Ik vind dit veel leuker dan rijden omdat het paard dan zo Lovers tegen je.
Dus ik dacht misschien als ik dat bij Beauty doe, misschien dat dan haar rijden onder het zadel zo verbeterd dat de meesten niet meer bang zijn voor haar. (om buiten te rijden dan, ze bokt nogal veel) Dus ik denk nou laat ik het eens proberen.

Ik stond versteld! Haha! De grote scheet had alles heel erg snel door. Dus achteruit lopen op comando. Achter je aan lopen en naast staan. Ook dat ze halt moet blijven en pas mag komen als je het zegt(dit vond ze het moeilijkst Lovers ) Ze pikt het zo snel op en vind het zo leuk dat ik er graag mee door ga! En misschien dat als het goed werkt bij Beauty ik Nikki en Ronia ook effe pak. Lovers Het was zo'n lief gezicht. En het ging zo goed voor de eerste keer dat Arjan en Loes een applausje gaven voor haar. Lief he? Lovers

_________________
update handtekeningen actie voor Stichting de Toekomst(opvang voor mishandelde en verwaarloosde paarden) aantal handtekeningen: 304

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-08-18 17:49 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, flora, fokfanaat, Natascha en 32 bezoekers