BINNEN!!!!

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 12:36

ik gebruik ok wel eens sjiek en ben geen limbo. ik woon wel erg dichtbij Limburg. Lachen

Maar goed. ik snap de fascinatie niet om maar zo hoog mogenlijk te rijden. wat is er mis met de L2 en de L1 je rijd toch in het niveau waar (jij en) je paard aan toe is. Ik zou nooit wedstrijden rijden voor dat ene puntje. Maar goed ik reed ook wedstrijden voor de fun.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 18:10

Nee ik bedoelde het ook niet persoonlijk. Ik begrijp heel goed dat je M wil starten. Ik zou misschien hetzelfde gedaan hebben.

Hoor alleen heel veel verhalen van mensen die pas 3 WP hadden en nu ineens veel wedstrijden gaan rijden om maar meteen M1 te mogen starten. Dat snap ik dan niet helemaal. rijd toch gewoon waar je aan toe bent denk ik dan. Maar goed bericht was dus algemeen bedoelt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie