Robin was niet te houden vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 19:24

We zouden een buitenrit gaan maken vandaag, met zijn 4e, maar 1 meisje moest dan een pony huren omdat zij geen pony had. Dat lukte niet dus zijn we gaan springen.
Gister had ik een springlesje van 2 kinderen van stal en toen had robin er niet veel zin in, maar ik wel. Hij weigerde veel enbij de steilsprong van maar 60 cm raakte hij de balk en ik dacht dat hij het echt niet kon. De pony van mijn vriendin sprong met gemak een steilsprong van 90 cm (hoger durfde ze niet) vandaag dus weer gesprogen en begonnen met een super laag kruisje van ongeveer 40 cm (op zijn hoogst!) Robin liet toch mooi even weten dat hij dat te laag vond, door steeds de hindernis om te gooien. Toen hebben we een steil sprong neer gezet en dat deed hij super goed. De pony van mijn vriendin begon al te weigeren bij de 40 cm *LOL* en robin sprong vlot door. T/m de 1 meter steilsprong sprong hij met veel plezier!! Haha! Alleen als ik aan het stappen was langs mijn vriendin, we waren een beetje aan het kletsen, moest ik uitkijken dat Robin niet ineens in volle galop op de hindernis af ging. Dat is dus ook een paar keer gebeurt. Ik kon ook niet meer in draf op de hindernis af rijden want Robin wilde persé in galop. Hij vond het echt geweldig!!!! Lovers Daarna toch nog even een half uurtje naar buiten gegaan. Een ook daar was hij niet te houden! *zucht* daar kwamen we ook weer een boomstam op het pad tegen dus ook weer gesprongen. een stuk na de boomstam draaide hij zich ineens om en ging hij weer in volle galop op de boomstam af, en sprong er super hoog over, véél hoger dan dat hij was. Mijn paardje leek wel een jaar of 6 vandaag Lovers
Zo dat moest ik even kwijt, bedankt voor het lezen Haha!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 20:47

hihi gekke knol!! Party!! Knipoog
Moet er wel om lachen hoor *LOL*

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 20:49

Hahahaha, wat n grappig paardje, echt een met karakter! *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 22:10

Achja.. een super paardje issie gewoon Lovers Wel al oud, maar nog steeds ondeugend!! *LOL*

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 10:22

Hoe oud issie dan??

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 14:12

22 *LOL* Lovers

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 11:25

tja, das niet zo heel jong meer neh, maar als ie zich nog goed voelt is dat toch geen probleem??

kuszies saskia