Ben erg dom geweest,en hoop ik ben ik nu slim met deze besli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 12:04

Ik spaar door tot ik een groot paard kan kopen,over een jaar heb ik uitgerekend ongeveer fl 2000,- bij elkaar,misschien meer want kerst en mijn verjaardag komen er ook weer aan.Sunny krijgt alle benodigde aandacht die ze nodig heeft en volgend jaar ga ik lekker met haar mennen.
Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen over hoe stom ik eerst deed,rare ideeën in mijn hoofd haalde want nadat jullie me hebben geadviseerd ben ik toch gaan nadenken... :

En ben tot de beslissing gekomen geen veulentje te kopen maar door te sparen voor een groot paard en dat pas over twee jaar te kopen... Lips are sealed

Sorry voor mijn rare fantasieën...

Shalane.

_________________
<font color="deeppink"><b>http://www.rainbowsun.cjb.net</b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-08-17 12:05 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:10

Ik ben ook van mening dat als je een paard koopt het een weloverwogen keuze moet zijn.
Je moet er plaats, geld en tijd voor hebben. Ontbreekt 1 van de drie, jammer dan, er komt later misschien wel een mogelijkheid!
Bovendien moet je er ook over nadenken of je het nog steeds op kunt brengen om voor je paard te zorgen als hij erg ziek wordt of als je noodgedwongen een andere plaats voor je paard moet regelen. (je gaat bijvoorbeeld uit van 100,- per maand omdat je nu een goedkoop weiland hebt, maar wat als die mogelijkheid er niet meer is en je paard in pension moet?)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:14

Je hoeft je er heus niet voor te schamen dat je hier over hebt nagedacht hoor. Iedereen heeft wel eens ideeen *LOL* Je moet eens weten waar ik soms over fantaseer
Het is maar goed dat je er hier over begon en wij je nog ff aan het denken hebben gezet.
Veel succes met het zoeken naar een stal en plezier met Sunny natuurlijk.

_________________
**De hemel op aard is op de rug van een Westernpaard**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cowgirl op 2001-08-17 12:15 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 12:15

Ik heb al een stalletje gevonden,maakt me nix uit hoeveel het kost,als mijn meiske het maar goed heeft.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:10

Als je die instelling maar houdt, dan kom je er wel! Geniet gewoon lekker van je paardje en geef haar alle zorg. Nu hoef je je aandacht ook niet te verdelen tussen twee pony's. Is fijner voor Sunny

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 15:41

Tja,sun is ook nogal een jaloers krengetje Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 16:39

waarom wil je er een paard bij? Je hebt toch een pony?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 16:40

Sun, ik vind het heel knap wat je nu doet:))

Ik weet hoe leuk het klink ow nog een veulentje, en het is ok heeeeel moeilijk omdat weer uit je koppie te zetten. Maar als je dadelijk idd, wat ouder bent ( over een jaar of 2 Schijnheilig ) Dan kun je je het beste een paardje kopen, is voor sun en voor jou leuker denk ik.

Groetjes ( petje af hoor *LOL* van Lara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 19:50

shalene wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest of niet . erg knap hoor dit vind een beter idee veel plezier gegunt met sunny hoor enne.. verwen d'r maar lekker Lachen

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 22:33

Zekers...(sorry voor de oneliner Schijnheilig )

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 14:34

Ben blij dat we je wat wijzer hebben kunnen maken met ze allen. We waren misschien niet zo aardig, maar het had wel het goede resultaat!! Hel veel pelzier verder met Sunny en ga je nu ook niet te erg vastprikken op een paard over een jaar of wat, als jij dan nog steeds hartstikke blij met je pony, kan je het daar ook ij laten toch??En waarom ga je niet meer rijden, of heb ik dat verkeerd begrepen? Verward

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 17:27

Over een half jaar stop ik met rijden,dan ga ik mennen...