Fijn!Om zo'n verhaal over jezelf te lezen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:18

Heb het even gelezen.. ben zelf ook een keer ontzettend afgezeken op internet.= door mijn vorige bijrijdster, maar dat was wel erger dan dit.

Als je mijn eerlijke mening wilt, ik vind het wel meevallen. Als hoe zij het verteld waar is dan heeft ze ook wel een beetje recht om haar frustratie van haar af te schrijven. Zoals ik het nu lees deed ze wel echt haar best enzo.. maar ja ik lees het ook maar van 1 kant.

Ik weet wel dat ik best een bijrijdster zou willen die zo gemotiveerd was, die van mij komt 1x in de 3 weken ofzo, als het uitkomt bij haar, en doet gewoon alles wat van mij niet mag... ik ben dus een flapdrol en durf niks te zeggen, dus wat dat betreft petje af voor jou. Als het jou niet aanstaat moet je natuurlijk stoppen.. ik durf dat helaas niet.



Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:44

Zoals ik al zei, ik hoor maar 1 kant. In haar verhaal staat niet dat haar familie ook op jouw paard heeft gezeten, daar word ik ook giftig van. Die van mij deden dit dus ook, en nog steeds trouwens.. Ook al heb ik het verboden, ze moeten het eerst vragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fleur_yen, janneke584, Leukertje, SassyMoon, Valentinotje en 84 bezoekers