Twee vriendjes en een fjordenkapsel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 20:25

Udinde heeft een klein vriendinnetje. Een heel klein lief vriendinnetje, waar ze heerlijk mee kan krauwen en kriebelen.
Ik had ze al een paar keer zien staan, zo schattig!
Nu kwam ik vanavond bij de dames in de wei, om eens heerlijk een avond te knuffelen en te poetsen. Eerst Isolda, dan Berber en als laatste Udinde.
Ik vond al dat haar maantjes wat raar zaten, dus dacht ik, zal ze even netjes kammen......
Zag al snel waarom ze zo gek zaten, de helft miste!!! Overal waren happen uit er waren nog maar een paar sprieten op normale lengte. Ze leek wel mishandeld!

Heb haar dus maar een fjorden-coupe gegeven, dat knippen vond ze best lekker. Kon het hier en daar nog wat fatsoeneren. Weg is haar kleine veulenuiterlijk, haar schattige pluizige veulenmaantjes. Verdrietig
Heb haar nog eens goed bekeken toen ze met haar nieuwe kapsel een rondje door de wei showede. Ach met of zonder manen, ze is toch de allermooiste! Lovers

Oh ja, een foto van haar kleine vriendinnetje!

[img]../upload/49/koppie_trees.jpg[/img]

Zie je het voor je? Een veulentje en een geitje die elkaars hoofdjes tegen elkaar aanwrijven. Lovers
Dat verzacht elk manenleed *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:27

agut!!! Arme udinneke!!!!!! Haha!

Wel een heel mooi geitje, dat is trees toch niet?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 20:28

Jep, das mijn kleine Treesemeis!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:32

schitterend geitje hoor jantina.
Ze lag alleen donkerder in mijn herinnering

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:32

Ah dat verklaart een hoop *LOL* Trees heeft toch ook een keer de voorpluk van Isolda opgegeten?

Nou ik hoop voor je dat de manen van Udinde weer snel groeien! En Treesje misschien een beetje op afstand houden of zorgen dat ze de manen niet meer opvreet?!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 21:55

Neeee... Dat kan ik toch niet maken? Ze zijn echte vriendinnetjes! Staan neusje aan neusje te eten!
En Trees vind het heerlijk die aandacht! En ach, haar manen zijn er nu toch al af, dan maakt het toch niet meer uit!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:00

Zonde van die manen, maar wat lief dat ze zo van elkaar houden!!! Lovers Lovers Lovers Wat een mooi geitje trouwens!! Kwijl Kwijl

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:11

Wat lief dat ze zulke dikke vriendjes zijn. Lovers
Ik zou ze gewoon bij elkaar laten staan, die manen zijn er toch af.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:20

ja geiten eten haren he. tja zo was het ook met ninja, maarja wel een lief geitje enne.. krijgen we ook nog een foto van udinde met haar nieuwe kapsel te zien?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:20

*LOL* leuke geit ook!
En erg tof dat ze zo dik-aan zin Lachen

dat is dus iets wat ik mis voor wayootje ( t kapsel heeft ze al haha): een vriendje/vriendinnetje..
EEn buurman heeft een paar shetveulentjes, misschien moet ik 'ns langsgaan en vragen of er 1 duo hier kan staan.. Tenzij hij dan ook eeen eenzaam veulentje over houdt natuurlijk..
ze lijkt zich soms te vervelen ( vooral als mams 'op schraal' staat..) en gaat dan andere dingen ( lees: ongein) zoeken om de dag door te komen..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 23:01

ahhhhh gossie wat liehief...ik ben helemaal vertederd...ikke wil ze in het echt zien!!!!!!!!!waarom woon je nou op een eilnad*zucht*hellup. Verward Frusty

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:09

leuk is dat he?
Onze 3 veulens zijn ookzo aan het dollen alleen het 4de is nog wat te klein. ene laat je trees wel oppassen met het staartje:))