Veulen of Muzefee?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 10:16

Persoonlijk zou ik liever een goed tehuis willen dan een stevige prijs. Met name als je toch zelf geen plannen hebt om een ander paard te kopen. Zo is het met mijn paard ook gegaan. De vorige eigenaar had te weinig tijd, dus ben ik gaan bijrijden. Op het laatst reed ik 4x per week, en de eigenaar helemaal niet meer! Zij ging toen uit huis, en het paard moest worden verkocht. Ze vroeg toen meteen aan mij of het niets voor mij was. En toen heb ik gevraagd wat ze er voor moest hebben. Nou dat was niet veel. Later wouden ze er meer voor hebben, maar ik heb m'n poot stijf gehouden dat eerste bedrag was goed genoeg voor mij. Ik had eigenlijk nog helemaal niet in de planning een eigen paard te kopen, maar met heel wat gedub met mijn man moest het er toch maar van komen. Voordeel is dat ie bij de ouders van de vorige eigenaar mocht blijven staan, ik hoef alleen maar stro en voer te betalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Getty_Maan, Hicaria, Marcato, N_B_N, Nouki_poek, onpaard, Plus_en_Min, Vagabondo en 32 bezoekers