Meinoedske naar Australie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:15

Wow, Tasmanië! Dat is dat grote eiland dat aan de zuidoostkant van Australië hangt. Ik ben op Tasmanië geweest en het is daar mooooooi! Heel groen, veel bossen, prachtige heuvels...

't Is wel een heel eind weg, kan me voorstellen dat je ook even de tijd wilt hebben om afscheid te nemen. Succes en ik hoop dat Meinoedske het naar haar zin gaat krijgen Down Under! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:58

Hoe heet die plaats op Tasmanië waar ze naartoe gaat, weet je dat toevallig?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:34

Klopt Joost, Tasmanië is net zo groot als Ierland, ongeveer net zo groot als Nederland en België bij elkaar. Maar in vergelijking met de rest van Australië is Tasmanië 'maar een eilandje', en een groot deel is onbewoonbare wildernis. Het is overigens ook net zo groen en heuvelachtig als Ierland, wat ik ook veel Ieren die daar op reis waren heb horen zeggen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, Athena1982, desireeee_x, Lente, MaanNaam, Petra_O, Spaansepony, Zick_Zack en 106 bezoekers