grrrrrrrr woest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 21:20

wat ik nu weer heb meegemaakt... Boos! Boos! Boos! Boos!

ik heb een versorgpony, een shetje van rond de meter. een vriendinnetje van me die die pony ook verzordt rijdt erop in een les.
daar hebben ze om de week springen en dressuur. vandaag was het springles...

zij is de enige met een shet, wel loopt er een welsh a mee. en een aantal grote pony's.

eerst een tijdje over losse hindernisjes gesprongen, daarna ging het iets hoger, zo rond de 40cm en moesten ze parcourtje springen.

het was behoorlijk heet en Peet zweette al behoorlijk.
toen ging ze dus parcoursje springen en Peeet was al een beetje moe.
ging echt super, maar 3 hindernissen voor het einde was Peet kapot en weigerde. en de instructrice kwaad, echt schelden van sla die k*tknol g*dverdomme over die hindernis heen. schiet op met die kloteknol.
nou iuteindelijk Peet nog een keertje laten springen, dat meisje helemaal van streek want de pony had super geprongen en waarom moets dat mens nou zo tekeer gaan?

nouja, nu stopt ze dus met rijden dar en gaat ze bij een andere instructrice rijden. niet alleen voor dit maar ze hadden al meerdere dingen gehad.

pf dat lucht best wel op... Scheve mond\ Scheve mond\

}> }> debbie }> }>

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:01

goh lekkere instructrice, als je paardje zelf toch aangeeft dat ie echt niet meer kan dan stop je toch Verward Of ligt dat nou aan mij?
kusjes Saskia

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 22:03

dat meisje is nog jong en durfde niet tegen haar in te gaan en ik zat binnen en kon niet zo snel ingrijpen Frusty Frusty Boos!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 11:41

hm, maar ik vind wel dat die instructrice zelf beter moet weten!!Inderdaad kan zo'n klein meiske niet veel inbrengen tegen zo'n kwaad volwassen iemand!
kus Saskia

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:16

Lekkere "instructrice".
Rijdt ze zelf ook op K*Tknollen?

Hoe gaat het met Carina btw alweer een b-tje hersteld van de wond?

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 20:50

nou ja, het vervolg...

haar ouders hebben een boze brief geschreven naar het bestuur. 15 minuten nadat die man de brief had ontvangen stond ie bij hun op de stoep om erover te praten. de instructrice heeft tot vrijdag de tijd gekregen om haar excuses aan te bieden. ze heeft dus vrijdag avond gebeld om te zeggen dat ze het erg vervelend vond dat ze zo van haar was geschrokken... Frusty
dinsdag heeft ze weer les en we zien wel hoe het gaat... dan blijf ik er in iig WEL bij...

ff off-topic: de wond van Carina is nog steeds niet dich maar ziet er wel goed uit. nu ben ik dus weer aan het twijfelen omdat ie zei dat het met een week wel dicht moest zijn... maar omdat het er goed uitziet kijk ik het ff nog een paar daaggies aan, denk ik...

greetzz debbie