Opzoek naar mijn oude pony.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 19:57

Na maanden tobben had ik vandaag besloten om eens te gaan kijken bij mijn oude pony Alma.
Ik had haar verkocht toen ik Kimberly kreeg en daarna Iowa.
We hadden haar naar Anna Paulowna verkocht, dus onwijs dichtbij nu.Toen nog niet.
Ik had zoveel verdriet bij ons afscheid, dat ik het niet aandurfde om heen te gaan. Het was ook niet bepaald fijn. Ik ben nog een keer bij haar geweest, maar daarna niet meer.
En vandaag wilde ik dus heen. Scheve mond\
Ik op de scooter erheen gereden, overal gezocht want ik wist ninet meer precies waar het was. Ik wilde de hoop net opgeven, totdat ik door had waar het was. Ik er langs rijden, maar er waren jammergenoeg zoveel huizen dat ik niet meer wist waar het precies was. Verward
Toen ik tussen de huizen doorkeek, zag ik een pony, in een landje waar Alma volgens mij eerst stond. Maar ik was er niet zeker van dat zij het was.En na een tijdje te staan kijken, kwam ik tot de conclusie dat ze het echt niet was. En ik was toen zo onwijs verdrietig! Verdrietig Ik ben weggegaan en heb best gejankt hoor.. waarom? Of omdat ze misschien weg is OF omdat ik haar niet zag! Dus ik teleur gesteld naar huis gereden. Ik hoop dat ik de moed kan op brengen om nog eens heen te gaan. Maar Iowa en Tip maakte me wel weer blij. Maar toch bleef het knagen..dat zal het altijd wel doen. want Alma betekend nog steeds ontzettend veel voor me. Lovers
Linda


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 17:27

jammer dat er geen reacties zijn..


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:44

Ja idd, ik denk dat ik binnenkort weer heen ga, maar dan met de auto. Wist niet dat dit zo moeilijk kon zijn.. maar ik denk wel dat ik het nog een X doe. Ze is zo belangrijk voor me..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Indy_Mouse_9, LuckyReining, merrylegs, Nina1999, Phonix en 158 bezoekers