BINNEN!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 20:21

Yes...ik mag per 1 april M1 gaan starten!! Er was niet bepaald een makkelijke jury en toch had ik 169 (helaas -2!!!..want verstond F ipv M en sprong dus te vroeg aan...) en 162 punten. Over de hele dag maar 3 winstpunten gereden!!!
Ik had deze keer 7ens en 6en voor het wijken, een megascore voor mijn Marillion die niet dol op wijken is, hahahaha! Verder 8en voor de middendraf. En veel 7ens. Alleen die uitgestrekte stap he...het blijft een probleem voor ons, ALTIJD 4en of 5en en ALTIJD 'impulsverlies'. Terwijl ik voor 'impuls en gereden zijn in het algemeen' dan weer een 7 heb.
Nah ja..ik ben binnen. Ben ZO blij dat die wedstrijd is doorgegaan. Ik had vannacht megamigraine en voelde me ontzettend beroerd, ik starte alleen voor dat ene puntje, onder het motto 'niet geschoten is altijd mis', en WEER liet mijn kanjer mij niet in de steek, ben heeeeel trots op hem!

Groetjes Suzanne


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 13:03

Ik rij ook in het nivo waar mijn paard en ik aan toe zijn Heike. Hij is nl M klaar, vandaar dat ik me niet verheugde op weer opnieuw 5 punten te gaan rijden in de L2...om het feit dus dat ik mijn punten 'kwijt' zou zijn. De laatste wedstrijden heb ik achter in de 160 gereden, ik vind het mooi geweest in de L. Ik vind het niet leuk om door te gaan in een klasse waar je niet echt meer een uitdaging hebt en dan bovendien op 1 nivo blijft hangen. Zometeen in de M1 verwacht ik niet meteen punten te rijden, net als eerst in de L, maar ik leer wel weer een hele hoop en dat is nu in de L niet meer zo.

Maar Marillion krijgt nu eerst een paar daagjes lekker rust, ik zou zooooo graag lekker het bos in willen, maar dat kan dus niet..balen!!! Maar ben echt supertrots op 'm, hij heeft vrijwel al het werk gedaan gisteren en ik heb min of meer meegelift!!! Ga hem zo maar weer eens platknuffelen...

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 18:44

Oke Heike, dat wist ik niet! Inderdaad, als je nog maar een paar puntjes had schiet het niet op en kun je net zo goed dezelfde klasse blijven. Ik had er 9 en had L2 met 0 punten, of L1 met 9 punten kunnen gaan starten. Ik had het echt zonde gevonden om weer 5 punten te moeten rijden.
Ik zie wel wanneer ik M1 ga starten, denk zelf dat ie er wel klaar voor is, maar hij gaat de eerste week van april een weekje trainen bij mijn instructrice en daarna kijk ik dan verder. Ben in ieder geval heel blij dat ik nu de keuze heb. Was ik op 9 blijven hangen, dan had ik gewoon geen keuze gehad! Ben vooral trots op Maril, omdat hij toch heeft moeten wennen aan een andere trainingsmethode (want nieuwe instructie) het daar ook bij tijd en wijle nog moeilijk mee heeft, hij de hele week niet zo fijn aan het lopen was en toch puntje bij paaltje alles uit de kast trekt, terwijl ik zat te creperen van de pijn in hoofd en nek en bovendien erg duizelig was. Ik heb dit voor mijn gevoel echt enkel en alleen aan mijn paard te danken!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 08:11

Hey Monique!!!! Het is je dus gelukt, tof!
Tja, ik weet niet of het zo netjes ging, ik heb echt het gevoel dat ik meegelift heb, dus waar die ene 8 voor 'gereden zijn in het algemeen' vandaan komt is mij een raadsel.grijnz!! Maar ik ben wel heel blij natuurlijk, vind het alleen heel banketstaaf voor Astrid!! Het was ook geen makkelijke jury he?
Jij ook gefeliciteerd, echt tof dat je ook zo snel die B door bent, je had ook zulke problemen met Lucky in het begin en moet je nou eens kijken!!!! Straks op Almelo wordt het pas echt leuk, let maar op!

Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers