Paardenoppas deel II

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Paardenoppas deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 12:30

Ik heb vanmorgen bezoek gehad van de man van hippohelp.nl, een paarden oppas service. Het klinkt allemaal heel erg leuk. Hele mooie locaties... Vingers aflikken Kwijl nu ook nog hele leuke paarden...

De mensen van hippohelp zoeken eerst een combinatie oppasser - klant waarvan zij denken dat het goed kan werken. Dus als je een bijv. liever niet ook op honden wilt passen o.i.d. zullen ze een adres zoeken zonder honden.
Als oppasser ga je dan eerst kennis maken bij de mensen waar je gaat oppassen en maak je speciefieke afspraken over de paarden etc. Als het klikt van beide kanten dan kan je daar dus gaan oppassen.

Het lijkt allemaal wel netjes geregeld. Ben benieuwd waar ik zal gaan oppassen, het lijkt me in ieder geval heel erg leuk om te doen Misschien kom ik wel bij een bokker... Haha! .



Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 15:24

Ja het lijkt mij ook heel erg leuk om te doen. Ben benieuwd met wat voor een adres ze voor me hebben. Jammer dat de fotoos van je oppasadres in je profiel het niet doen (bij mij).

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 18:24

Ik geloof dat ik daar zelf ook moeite mee zou hebben. Het scheelt misschien wel dat je eerst kennis maakt en kijkt of het klikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers