verslag van 2 dagen hard werken met een H

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

verslag van 2 dagen hard werken met een H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 21:50

Haha!
gisteren had ik met tobias dressuurles van Herman Wientjes.... erg gaaf, in een groepje van 4, reed bij 2 L2 ruiters en een onbekend iemand..
maar oke, heb er wel wat van opgestoken en tobias liep best lekker! was echt een uur ploeteren, jemig was helemaal kapot aan het eind van de les! dikkie dik is niet altijd even voorwaarts Boos! maar toch liep hij lekker...
en vanavond had ik oefenparcours...krijg je les van Hans van Kalsbeek(mijn instructeur, naja nu helaas niet meer, 1x in de maand dan met het oefenparcours Huilen Huilen ) ik heb vanaf het indoor kampioenschap springen (15-02-2003) nooit meer een wedstrijd gereden......omdat het wat minder ging, meneer leerde weigeren, dus heb het rustig aan gedaan en lekker laag gesprongen(tot 1 meter) vandaag moest ik de 1.10 toch proberen omdat ik zondag weer voor het eerst ga springen in het M(1.10-E pony)
ik even bij Hans vragen wat hij er van vond! Haha! hij vond dat ik er maar weer aan moest geloven om het M niveau weer op te pakken! maar dan mocht ik maar 1x het parcours springen(je mag 2 tot 3 x springen) gelukkig was hij het met me eens, want ik wilde zelf ook maar 1x.
paardje opgezadeld en best weinig ingesprongen! was zo grappig, ik reed met 2 andere paarden die 1.10 gingen springen, ik er tussen met me pony! Tong uitsteken en toen zette eentje van mijn club de hindernis op 1.10/1.15 dus eerst vliegt er 1 van die 2 erover, hup balk eraf, toen die ander, balk bleef liggen maar was een flinke stoot! en die man van de club vroeg ik dit wel wilde springen, vond het wat hoog voor mij! ik mooi springen en jahoor, Tobias vloog er zo overheen!(vlieggevoel!!) die man te lachen en zijn dochter(die op het paard zat) uit te lachen! haha was wel komisch! Tong uitsteken

nou toen het parcours, alles stond op paardenmaat(afstanden) ze hadden verhoogd naar 1.10, eerst dat meisje op het paard(clubgenoot) ging eigenlijk best goed, op de laatste hindernis(laatste van de 3 sprong) vloog de balk eraf!
paar hindernissen stonden op 1.15... Haha! nou gaan met die banaan, tobias was lekker actief bezig! kreeg echt weer het vlieggevoel! Knipoog Kwijl Cool super gewoon! sprong alles toppie! was zo trots, helemaal foutloos.....
was echt zo blij! naja daarna gestopt, heb hem lekker verwend na 2 dagen hard ploeteren Dromen

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 23:15

Goed man, ik denk dat Tobias Red Bull heeft gedronken
voor dat hij weg ging Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 23:06

Klinkt super, alvast succes voor zondag!
Ik heb woensdag weer les Party!! En dan ook zes weken niet, omdat er zomercompetitie is bij de toekomst. Dus ik ga lekker 6 weken achter elkaar wedstrijd rijden op de woensdag, ben ik de weekenden mooi vrij Knipoog
Hoop alleen wel dat ik nog niet naar het M moet voor de kringkampioenschappen, anders start ik niet Kan toch niet naar de regio (dan zit ik wsl bij Lielle thuis *LOL* )

Ga zo door hè met Tobie Maak er een spetterend laatste jaar van! Minstens kringkampioen hoor(regio heb ik al aan justin beloofd Tong uitsteken sorry Knipoog ) *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 11:07

gomir schreef:

Ga zo door hè met Tobie Maak er een spetterend laatste jaar van! Minstens kringkampioen hoor(regio heb ik al aan justin beloofd Tong uitsteken sorry Knipoog ) *LOL*


haha nou zal ik dan maar Z gaan?! ik heb werkelijk nog geen idee wat ik ga doen!
maar vorig jaar had ik de kring en op de regio reserve kampioen, zullen we dat dit jaar andersom doen?! mag justin van mij wel kring worden Tong uitsteken
of ze moeten 2 in de M afvaardigen naar het NK
doen ze toch niet.....maar oke
jij ook succes!

echt erg heb nu al de zenuwen voor zondag(gister al) komt gewoon omdat ik 3 maand geen wedstrijd heb gehad! maar hoop dat het een beetje gaat lukken morgen! heb rtouwens het idee dat ik maar 1 parcours mag springen! Verward

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:32

Je stond twee keer op de startlijst hoor M en Z is samen en volgens mij 2 D-ers in het Z Elisa start trouwens ook weer voor het eerst sinds de indoorkampioenschappen

Justin rijdt toch in een andere kring dus dat kun je makkelijk beloven Knipoog

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:47

leuk voor je, dat het nu zo goed gaat Haha!
Ik ben benieuwd hoe je het morgen doet,
hou je ons op de hoogte?