Juryleden georganiseerd door KNHS?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:50

Ik heb er nog niets over gehoord, maar als dat erdoor komt haak ik snel af. Ik wil graag zelf zeggenschap houden over de dagen en tijden en niet te vergeten ook de plaatsen waar ik jureer. Langer dan een uur reis ik er niet voor.
Het lijkt me overigens ook enorm arbeidsintensief voor de KNHS.

Ik vind het wel een goede regel voor mensen die bv. om de cursus te mogen doen hebben aangegeven heel veel te jureren en waar in de praktijk niets van terecht komt.
Zelf zit ik nu ieder weekend te jureren en eigenlijk is dat wel wat veel van het goede (of slechte, afhankelijk van het niveau Knipoog )

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:33

Off-topic antwoord Knipoog : ik heb wel het idee dat er juryleden tekort zijn, als ik zie hoe vaak ik in actie kom en de reacties die je van secretariaten krijgt als je 'Ja' zegt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:59

Nou Jasmijn, als ik de secretariaten goed begrijp valt het zelfs niet mee om L-juryleden te vinden.
Maar dat Z-juryleden het moeilijkst te krijgen zijn, is wel algemeen bekend. Het wordt idd hoog tijd dat ze een Z-cursus uit gaan schrijven, dan hoeven bepaalde personen van de oude garde ook niet meer zo vaak te jureren. Want sommigen die zien de dingen wel heel apart ....

Off-topic: wordt er ook weer een M-cursus uitgeschreven of weet je dat niet?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:51

Jasmijn schreef:
Ja Fitz, een M cursus zou de eerste prioriteit zijn heb ik gehoord.

En Tyrza, je moet als jury minimaal 5x per jaar jureren, (was 3x) en je moet 3 jaar een bevoegdheid hebben voor een bepaalde klasse, voor je je in kan schrijven op de volgende cursus. Daarbij moet je ook nog een winstpunt hebben in die klasse. (Voor de L cursus L1 +1, voor de M cursus M1 +1, voor de Z cursus Z1 +1, voor het ZZ licht weet ik niet, stond laast wel in de P&S, maar aangezien ik mijn Z bevoegheid nog steeds niet heb Boos! heb ik dat niet onthouden.)


Jasmijn, voor de L-opleiding lag de eis de laatste keer al op M1+ 1, dus misschien dat de eis voor de M-cursus wel M2+1 wordt of misschien zelfs wel Z1+1.
En ik begreep ook dat je minimaal 2 jaar gejureerd moet hebben en minstens 20 wedstrijden dus als de M-cursus er komt in september schrijf ik meteen in Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:12

Ik sprak net op wedstrijd een jurylid met connecties bij de KNHS maar een Z-cursus wordt voorlopig niet uitgeschreven omdat er genoeg Z-juryleden zouden zijn?
M-cursus laat ook nog even op zich wachten, grrr...

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:37

Jij bent leuk, Jasmijn. Knipoog Ik zit nu al 2 dagen per weekend te jureren wat moet dat dan als jij ook nog afhaakt?
Ik heb last van hetzelfde probleem als jij: kan geen nee zeggen ....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:10

Ik zit nu ook te wachten tot ik moet jureren Haha!. 13.30 uur beginnen, 13.00 uur aanwezig, 40 minuten rijden dus 12.20 uur weg.
Naar Fitz ga ik dus vandaag niet meer ... en voor de rest komt er ook weinig uit mijn handen.
Eigenlijk ben ik gek, net als jij Tong uitsteken
Maar ik ben nu hard op weg om de meest jurerende L-jury te worden zodat ik hopelijk snel door mag voor de M-cursus Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LesleyAnne, onpaard en 87 bezoekers