Kojack wordt een wisselmachine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Kojack wordt een wisselmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:00

Ik zat al een poosje met Kojack tegen de wissels aan te hikken. Toen ik Sven liet castreren een maandje terug heb ik Ko en Sven dus omgewisseld en Ko bij mijn trainer neergezet zodat ik er wat hulp bij kon krijgen. Dat was dus vlak voor Marjolein en Niels naar Zweden kwamen.

Uiteraard was Ko niet scherp genoeg Schijnheilig dus daar heb ik de eerste week aan gewerkt. Toen kwamen Marjolein en Niels kijken en kon ik er op goed geluk wel eentje maken maar echt briljant was het nog niet te noemen. Haha!

Sinds een week of 2 'zitten' ze. Mijn trainer was weg en ik heb een heel weekend lang alleen maar gewisseld. Nu doen ze het een beetje te goed, want als ik mijn been ook maar iets verleg dan knalt er een wissel uit. ij springt ze wel over het algemeen mooi door en ze zijn ook 'schoon', ook al zijn ze niet altijd van mij Haha! Dus daar geef ik hem dan maar niet voor op zijn kop.

In principe 'zitten alle knoppen' t/m Z2 er nu op. Nu de fijnafstemming nog, want af en toe komt er wat uit waar ik niet om gevraagd heb Haha!

Ik ben echt supertrots op Kojack, die in een paar maanden zoveel bijgeleerd heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:39

Kojack? Je bedoelt KootjeKo??
Knap hoor en dat hij dat allemaal zo makkelijk oppakt is natuurlijk helemaal mooi. Maarruh, kan hij ze ook in het Nederlands of alleen in het Zweeds????

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:27

Leuk om te horen dat het zo goed gaat !
Ben zo trots op jullie als ik de verhalen hoor en lees !
Ben blij als ik jullie weer kan bewonderen ! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:01

Zo zeg, dat doen niet veel mensen je na denk ik. Toppie!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:05

Superpaard he! Superafstamming he. Veel succes met hem en we komen misschien wel kijken met de pinksteren.
Ik vind het echt top wat je allemaal met hem voor elkaar hebt gekregen in die korte tijd.
Laatst bijgewerkt door wynoah op 13-05-03 22:10, in het totaal 2 keer bewerkt

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:06

o Lotje, als je t niet begrijpt: ik verzorg Kojack zn moeder. Vandaar

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:46

Goh Lot wat klinkt dat super. Arme Sven, ik zou nog maar even ziek blijven als ik hem was, want dit beloofd wat Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:14

_inge_ schreef:
o Lotje, als je t niet begrijpt: ik verzorg Kojack zn moeder. Vandaar


En Inge heeft ko ook verzorgd en kwam geregeld bij hem kijken !