Boktrit eindigt in ziekenhuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:30

Ja jeetje Ka, wat ontzettend zuur dat 'dat huppeltje' zo eindigt...
Karin schreef:
Dus dat werd een enkeltje EHBO...

of een EHBO-enkeltje Knipoog
Dus je bent toch naar Assen gegaan, tja, Groningen staat inderdaad beter bekend, maar kan me voorstellen dat je toch het dichtsbijzijnde ziekenhuis opzoekt. Ik had dus totaal niet door wat zich allemaal afspeelde, ik zag dat je viel, dat Marco erbij was en dat Naz en nog iemand jouw kant op liepen, en in de verwachting dat je even tot 10 moest tellen en weer op zou staan zijn we met de paarden maar verder gereden.
Dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten wist ik, maar dit is wel heel bizar. Dus je bent er minimaal 6 weken zoet mee als ik dit zo lees, nou lekker dan, daar gaan je weekendjes Ret. Verdrietig
Nou ja, vervelendste is denk ik dat je niks kunt beginnen, maar als rust goed helpt om snel weer beter te zijn zou ik het er maar voor over hebben.
Heel veel beterschap en niet meer huppelen



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:23

Tja met die bovenste foto ging het dan idd fout...
"Had ik maar...had ik maar..." irritant he Scheve mond

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, brittms, Emmaa_92, Hobbyhorse, Jihama, Lucia88, marit34, SemrushBot en 113 bezoekers