zenuwachtig voor wedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:54

Zijn er miljoenen mee gemoeid? Nee, nou dan zou ik me niet zo druk maken, de beste stuurlui staan altijd aan de wal.
Er was in de manege in Renesse, waar ik in die tijd op vacantie ging, altijd een ringsteekwedstrijd. Dat moest zonder zadel. Nou zit mijn paard voor geen meter zonder zadel, dus ik doe niet mee. Probeert een vriend me om te praten, ik zeg doe jij maar als je wilt. Hij helemaal blij, gaat mijn paard uit de wei halen. Doet een ronde mee, komt terug en begreep waarom ik niet zo nodig hoefde. Hij was sportief heeft de wedstrijd uitgereden maar wel twee dagen last van zijn achterwerk.



ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 10:57

Wij hadden op de manege altijd onderlinge achttal wedstrijdjes van de lesgroepen. Ik reed toen in een groep met nog een ervaren ruiter en verder allemaal beginners. Ze wilden per se bij de gevorderden meedoen, twee ervaren ruiters voorop en zij erachteraan, dat moest kunnen vonden ze. Dat hebben ze ook heel letterlijk gedaan want we zijn eerste geworden!!?! Hoe dat kan is me tot op de dag van vanddag een raadsel, maar de oranje strik hangt boven mijn hoofd dus het is echt waar.
Sindsdien ben ik wat sceptisch geworden over de oprechtheid en het nut van wedstrijden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eliine, Evito_06, Laj1, PeerAppel, Plop1997, StalNollie, Steeph, StonedRomy, Telpeva en 100 bezoekers