Lekker weekend!: Boktkoppel 1 jaar! :+:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:39

Dit jaar is echt met flinke ups en downs gegaan, maar we zijn elkaar toch nog lang niet zat.... Haha! Er zal nog flink wat gaan gebeuren, maar dit deel van het Boktkoppel wil ervoor gaan.... Lovers Syph, I love you!

Ik had echt bijna de tranen in mijn ogen bij het zien van die prachtige tekening van HossieFlossie..... (of hoe het beestje nog meer heet...) Huilen Echt ge-wel-dig! Kwijl Zo sprekend en zo echt MIJN paardje.

HypoWeert was ook erg gaaf, mooie zaak en ik heb echt goed geshopt. Jur heeft weer een nieuw setje en o my, wat staat het haar goed! Party!! Is uit de nieuwe lijn met de pastelkleurtjes, in de Horse Lovergids is het dekje ook te zien. Het is het dekje met diamantmotief en dubbele koortpiping. Bordeauxrood met een roze en lia biesje. En dan auberginekleurige bandages eronder.... (dekje is ook meer aubergine dan bordeuax, maar in de gids heet het bordeaux...) Ik zal snel weer eens pics laten schieten als ik Jurga rijd.... Veel mensen beginnen ook om Wencke pics te vragen, maar ze komen snel! Promise!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 10:49

Nu ik nog eigen vervoer!!!! Ik heb al in de auto van Roy gereden en daar reed ik zo mee weg, beter als hij de eerste keer in die auto zei hij. Ik was dus heel trots op mezelf. Dat is ondertussen iets afgezakt na het rijden in de auto van pap. Rijden ging goed, maar ik kwam no way weg uit stilstand. Sloeg tienduizend keer af middenop de weg of rotonde..... En pap maar kwaad worden... Voel me nog steeds stom.

Nog een bijzondere pic van mij en Roy ter gelegenheid hiervan Tong uitsteken.... Ik vind het nog steeds knap dat ik er zo heb weten op te komen....

Afbeelding

(zie ook Kippenhok) Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 10:56

Grin, die staat erachter ergens Haha!...... Zie topic op Kippenhok.... Kijken of mensen mij een voetje kunnen geven Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:16

Die foto is van kerst nog en nee, die lijst ik niet in *LOL*. Ik maak liever een keer een ECHT leuke Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:18

Fasel, die heeft "Natascha" van hier gemaakt, neem maar even contact met haar op.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:12

De Lovebirds was echt een van de Bokthoogtepunten *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:06

*grin* Zouden we onderhand al het meeste bekende Boktkoppel zijn? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:40

Dankjewel Sily, idd komen er weleens wat Boktkoppels voort. Vaak zijn het juist degenen van wie je het niet verwacht, ik heb er al heel wat meegemaakt in twee jaar tijd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cantheon, N_B_N, Niika, Ted_Zale, Vagabondo en 49 bezoekers