Vanavond beslissen we of we gaan verhuizen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Vanavond beslissen we of we gaan verhuizen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 08:30

Bah, ik ben helemaal zenuwachtig. Scheve mond Vorige maand zijn we bij een buitenhuis wezen kijken 5 km verderop dan waar we nu wonen en dan zouden de paardjes bij huis komen te staan. Vanavond gaan we alles even bespreken daar, ook over de paarden. (Het is een huurhuis).
Mijn vriend en ik hebben een plan gemaakt hoe we alles willen hebben en natuurlijk gaat dat in overleg met de eigenaar. Wij willen graag 5 boxen maken, we hebben nu 2 appaloosa's en eentje wordt komende maand gedekt. Dan hebben we als het goed is 3 paarden in de toekomst. Maar we hebben zowiezo 1 schuur bij huis waar 2 boxen in kunnen en een zadelkamer. De kapschuur mochten we ook gebruiken, maar we willen nu regelen dat we die helemaal kunnen huren, zodat we in de toekomst eens kunnen uitbreiden. Er komt dan een kleine rijbak, en een klein stukje land. Ben echt heel erg benieuwd waar het allemaal op uitloopt. Dus vanavond beslissen we definitief of we in augustus gaan verhuizen of niet.
Als het doorgaat gaan we vanavond nog alles opmeten daar, de stallen, en hoe groot we een bak kunnen maken, spannend! En meteen even wat rond informeren of we extra land kunnen huren voor in de zomermaanden, want anders heeft uitbreiding geen zin. Het komt allemaal zo dichtbij nou, vanavond horen jullie of wij onze eigen (kleine) stal kunnen gaan opzetten! *LOL*
Ben er deels zeker van dat het allemaal doorgaat, maar je weet natuurlijk maar nooit!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:28

Dank jullie wel voor je reacties! En dan zit ik hier achter de PC te leren met dit mooie weer, kan niet heel goed mijn aandacht erbij houden Haha!
Combinatie Bokt/MSN/leren werkt bij mij altijd vrij goed. hihi

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:48

Krijg net te horen dat we heel misschien vanavond niet gaan maar in het weekend. Ze bellen...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 13:45

Jaa, erg spannend. En nog meer spanning, want mijn simkaart is net uit gebruik is gebleken, een nieuwe ging vandaag in, die ik uitgerekend heb uitgeleend aan iemand. Haha, en mijn vriend kan mij dus niet bellen of we vanavond wel kunnen of niet. Het zit ook niet mee!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 13:52

Ik zou het echt niet weten!!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 21:22

Neeeeeeeee, we zouden hout gaan branden daar, maar het regent en dan gaat het een beetje moeilijk hè haha.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers