Ze word al een echte pony !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Ze word al een echte pony !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 12:43

Ja, ik heb die kleine nu een maandje. Toen ze kwam kende ze echt niks, er was niks mee gedaan. Meelopen kende ze amper, appels waren onbekent en de hoefsmid had ze ook nog nooit gezien. Zelf borstelen en voetjes geven waren ze raarste dingen die ik van haar vroeg.
Ze is een week of 2 geleden voor het eerst naar de hoefsmid geweest, en daarna is ze ingeent. (wat ook nog niet gebeurt was ) Ze vond het allemaal maar gek, maar was ontzettend braaf. Voetjes geven gaat nu ook steeds beter, alleen achter vind ze nog een beetje raar en moet je soms achter haar beentje aanrennen . Ze komt nu hardstikke goed uit haar veulen en wintervacht en er komt echt een mooi prutteltje onder vandaan. Ze is echt superlief, snuffelt je hele gezicht af en bemoeit zich overal mee. Als je aan de telefoon zit en zij staat voor je duwt ze haar snoet tussen jou en de telefoon alsof ze wil zeggen " Hey vrouwtje, ik dacht dat je hier voor mij was". Uit een emmer eten vind ze heel erg leuk, ze stopt haar voetjes er in ,of gaat er mee rondschoppen. En het dan ook nog gek vinden als die emmer zo snel leeg gaat en de brokjes over de grond verspreid liggen. Schijnheilig . Ze is verder ontzettend eigenwijs, als ze vast staat gaat ze zo rondjes draaien dat het touw losser gaat zitten en dat ze net bij de kuilbaal kan *LOL* . Met wandelen laten we haar soms een stukje draven als ze dat graag wil. Volgens mij word ze later een goed westernpaardje want de stop kent ze erg goed. Vooral als er grasjes langs de kant staan. . Ze kan ook ontzettend goed bokken, dat heeft ze gister wel weer bewezen toen we haar weer in de wei lieten. Alleen ze vergat dat ze 4 beentje had en ging bijna onderuit *LOL* .
Met bram & saphie gaat het ook supergoed. Af en toe laat bram wel even weten dat hij hier het eerst was, maar verder gaat het super. Soms loopt saphie onder bram door en dan zie je bram omkijken " wat voelde ik nu". Ze is al aardig gegroeit in de korte tijd dat ik haar heb. Ik denk dat ze nu rond de 90cm zit, toen ik haar kocht rond de 80.
Ik ben benieuwd hoe groot ze straks word.
Zoals jullie lezen gaat het super met de kleine

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 113 bezoekers