gesprongen.. en foto's mislukt :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 18:40

hoi ik heb vandaag expensive laten springen, eerst losgegooit in de bak, daarna even erop gezeten en gestapt (gewoon zonder zadel en hoofdstel) en daarna gelongeerd, 't ging vrij goed en daarna hindernis opgezet en daar ging ie goed overheen daarna losgemaakt en em telkens op de hindernis afgestuurt want mnet de longeerlijn ging niet meer op die hoogte (70 cm) en wij proberen foto's te maken maar het ging niet Verdrietig ah echt stom de digicam flitste steeds veel te laat of dan weer te vroeg we hebben er wel 2 maar daar zie je gewoon een heel simpel paardje, meer grote vage vlek boven een hindernis. echt jammer.en we moesten eigenlijk weg uit de bak, maar.. bij 90 cm ging het ook nog goed en met 1 meter was het maar steeds weigeren, aan beide kanten hadden laura en ik balken opgezet maar daar ging ie overheen, slimmerd. hij gaf niet op maar ik zeker ook niet. toen heb ik het hoofdstel om gedaan en de teugels eraf en daarmee geprobeerd, maar nee. daarna nog niet. toen heb ik niet losgelaten maar in de galop meegerent, en laura ging er meteen achter staan met de zweep en aan de zijkant stonden ook hindernissen dus hij had geen keus. het was een mooie sprong maar hij gooite NET de balk eraf. ik was trots en ben gestopt. wij hebben dus wel gewonnen, ik en boogie*girl (op bokt) daarna naar buiten, daar uitgestapt zonder zadel en we hebben niks gehoord dat we nog wegmoesten uit de bak dus geluk mee gehad.
maar zeer jammer dat de foto's waren mislukt anders hadden jullie mee kunnen genieten.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 19:46

ooh ja als je interesse hebt kan ik misschien wel een vage springfoto laten zien. dan moet je maar ff pb en

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers