We zijn naar de nieuwe stalling!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 14:43

Nuja zeg, wordt ik vanmiddag gebeld door het "pension" of ik nog van plan was te komen want ZIJ deden niks meer aan mijn paard! D.w.z. hij stond gister vanaf 16.00 uur 's middags in zijn box en om 13.00 uur (omdat ik meestal op vrijdag ochtend ZELF kom) stond ie er dus nog in. Was allang blij dat er iemand belde!!! Goh.

Wat heb ik gedaan:
Ben op de fiets naar de stal gecrossed en heb Sib aan de fiets (1km verderop) naar zijn nieuwe vriendje gebracht!!! De vrouw deze huizes ingelicht en die vond het geen probleem!!! Jolijt!!! Wat leuk!!! Ik ben dus weg, heb geen spijt BEN HELEMAAL BLIJ EN OPFGELUCHT!

Wat zal ik lekker slapen vannacht!
(en morgen en overmorgen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 15:06

Pff, echt rare lui hoor. Fijn dat je nu meteen terecht kon op je nieuwe stal.
wat zal dat een opluchtig zijn.
Hoe gaat het met de wonden BTW?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 15:11

Gaat wel redelijk, één plekje van de beet om het oog is bijna dicht. Die van dat middelstje pijltje kan denk ik nog wel ff duren... daar is echt een stuk vlees weg (yek)

Keek nog even naar de grote snee die hij in een eerder stadium had opgelopen, die is nu volledig dicht, is gelukkig wel snel gegaan nu nog even kijken of er nog haar opkomt.
Pffff wat een gedoe he?

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 15:30

Pfieuw gelukkig kon je meteen terecht bij die andere pensionstalling!! Fijn voor je, eindelijk weer een beetje normaal kunnen slapen! Gaaaap Slapen