dribbel 9 augustus

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 11:29

gisteren was ik met een vriendin naar dribbel. we gingen hem eerst even lekker poetsen enzo. daarna hadden we hem los gegooit in de bak. maar omdat hij daar onder het touw door kan moesten we hem constant daar weg houden. erg irritant Verdrietig hij is er heel vaak toch onder door gegaan Boos!
daarna even over balkjes heen laten lopen.
Toen dat allemaal wel goed ging hebben we een paar rondjes door de bak gelopen met hem, dit ging hiervoor steeds niet goed, dan ging hij stijgeren bijten trappen en er van door. maar nu we hem strenger aan pakken gaat het wat beter. daarna zo enthousiast dat dit al weer goed ging, zijn we over het erf gaan lopen. dat was best wel eventjes spannend vond ik, omdat we niet wisten hoe hij ging reageren. Toen dat zelfs goed ging hebben we een stuk gewandelt met hem, en zelfs dat ging helemaal goed! hij had geen stapje verkeerd gezet.
Daarna natuurlijk goed beloont Lachen
Ik was echt super happy!!
Maar nu moet ik het de komende 2 weken allemaal weer alleen gaan doen want de vriendin die helpt gaat op vakantie Verdrietig dus ik hoop dat dribbel een beetje lief is voor me Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Berdien, gillian, Mark0919, Vagabondo en 44 bezoekers