ik denk dat ik maar stuntvrouw wordt....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

ik denk dat ik maar stuntvrouw wordt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 19:47

ik reed lekker in het bos en zat net in galop toen er ineens een mongole vogel voor mijn gezicht en over de manen van mijn paard scheert... dus baily springt opzij en stapt in een geul ofzo en ging over de kop.. ik heb me laten vallen anders kwam ik misschien eronder.. afijn.
ik baily gecheckt op verwondingen die had ie niet dus gelijk weer opgestapt maar na een paar honderd meter was het duidelijk.. hij liep niet helemaal zuiver. waarschijnlijk eeen spier in zijn schouder verrekt ofzo.
dus ik naar mijn stage bedrijf (was er vlakbij) paps gebeld en die heeft ons met de trailer opgehaald..
ik ga toch maar stuntvrouw worden

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 19:54

Auw! Je hebt jezelf niet zeer gedaan?
Ik ben een keer wel onder een paard gevallen, en nee dat was NIET fijn
Hopen dat Baily er niks aan overhoudt Lachen

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 20:50

ik heb alleen een paar bulten (kneuzingen ofzo denk ik) en schaafwonden op mijn linker onderarm en elleboog. maar baily loopt dus niet zuiver maar ook niet echt kreupel dus denk dat ie een spier verrekt of gekneusd heeft.
valt allemaal gelukkig mee maar hij zat wel in de stress (ik achteraf pas Haha!)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:09

Zo heftig hé!? Je mannetje moet maar ff rustig aan doen! (en jij ook.. Lachen )

Meisju

Berichten: 28
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:38

ja Lachen whaha
waar gaat dit over ? Tong uitsteken

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:35

Whahaha ja ikke kan ook stuntvrouw worden Haha!. Toen ik me pony nog had (inmiddels is ze overleden, zie profiel) ben ik een keer samen met haar gevallen. Zij struikelde ofzo en zij onderuit en ik rolde er over haar hals heel mooi af Haha!. Iedereen in de kantine zat te kijken Scheve mond, maar gelukkig is alles goed afgelopen ook met haar.


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:45

Zo, wees blij dat je er niet onder lag Scheve mond De laatste keer dat ik zoiets zag gebeuren was in volle rengalop en dat vrouwtje is naar het ziekehuis afgevoerd

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 22:15

ik heb mij dus expres laten vallen omdat ik niet zeker wist of ie ook echt over de kop ging boven op mij..
hij is gelukkig niet helemaal over de kop gegaan maar wel heel raar gevallen en heeft nu spierpijn.. zijn rechterschouder doet zeer (daar is ie op gevallen) en zijn achterhand is een beetje stijf... net als ik dus ook enorme spierpijn..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:19

Nog een geluk bij een ongeluk dat jullie geen van beide echt gewond zijn... Beterschap voor je paardje!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:56

Arno24 schreef:
Zo, wees blij dat je er niet onder lag Scheve mond De laatste keer dat ik zoiets zag gebeuren was in volle rengalop en dat vrouwtje is naar het ziekehuis afgevoerd


Dat is mij dus ook al eens overkomen, maar toen waren we op de zandverstuiving dus we vielen lekker zacht. *LOL*

Maar wat vervelend, jilleroo, ik wens jullie allebei beterschap en fijn dat het niet erger afgelopen was... Scheve mond

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:21

jilleroo schreef:
ineens een mongole vogel
i


moet dat nou weer zo gezegd worden, je kan hier iemand verschrikkelijk mee kwetsen, maar ik neem niet aan dat dat jou bedoeling is Lachen

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 09:53

nou jah bedoel het zoals het er staat he Pling

baily loopt nog steeds niet goed. ik ga strakkies maar weer kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:13

He, dan schrik je je ook rot, ik hoop dat Baily een beetje opknapt, en jij natuurlijk ook. Sterkte samen! En hoe is het nu met hem?

yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:31

haha, stuntvrouw! Leuke toekomst! Ik doe met je mee! Ik heb namelijk ook altijd wat met m'n pony's!

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 15:24

hij loopt nu weer prima en ik heb hem net gelongeerd.
hij heeft er dus weinig aan overgehouden.. ik daarintegen heb een gekneusde schouder....

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:32

newforestlover"]
[quote="jilleroo schreef:
ineens een mongole vogel
i


moet dat nou weer zo gezegd worden, je kan hier iemand verschrikkelijk mee kwetsen, maar ik neem niet aan dat dat jou bedoeling is Lachen
[/quote]

Ik weet niet hoor.. maar volgens mij wordt hier een ÈCHTE vogel mee bedoelt! Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:01

hey stuntvrouw, wij hebben ook altijd wel iets soortgelijks tegelijkertijd he! Gekke Tinkers ook Tong uitsteken Sterkte met Bail en met jezelf nogmaals!

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:46

tsja vast omdat snowdon en baily elkaar mogen? maar het mag van mij nu wel eens afgelopen zijn...