De Nieuwe Ark.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:36

Lisette schreef:
Even een vraagje tussendoor. Hebben degene die les geven dan geen diploma's???


Dat vroeg ik mij dus ook al af. Misschien kan iedere NONO daar les geven??? Misschien is het toch wel een vereiste dat je je paard eerst zelf maar eens even kan rondsturen voordat je denkt aan les geven.
Maar ik weet dus niet hoe het daar zit natuurlijk, het komt echter wel zo over... .



Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:34

Saskia schreef:
Zo Zwelgje, dat zeg je weer aardig! (NOT)


Moeten alle reacties dan lief en aardig zijn??? Ik heb namelijk wel eens iemand les zien geven op de Nieuwe Ark en dat was niet om over naar huis te schrijven. Maar dat is enkel MIJN mening.
Op elke manege lopen wel meiden rond die wel eens een lesje mogen geven aan een groep kinders. Dat wil niet zeggen dat ze het dan ook kunnen, meestal (er zijn uiteraard uitzonderingen, al heb ik ze nog weinig gezien...) kunnen ze zelf nauwelijks sturen laat staan iets rijtechnisch uitleggen.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:37

Lisette schreef:
Ik ken iemand die daar ook les geeft en van haar rijstijl en paardenkennis ben ik niet echt van onder de indruk daarom vroeg ik me dit af.


Ik heb zo'n beetje het gevoel dat wij dezelfde persoon bedoelen...

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:30

Saskia schreef:
Het zou wel prettig zijn als alle reacties 'lief en aardig' zijn (zoals jij het stelt).
Je kan jou vraag toch ook op een andere manier stellen?
Laten we het alsjeblieft gewoon gezellig houden!


Ik vind het onzinnig om alleen maar lieve reacties te geven die bij iedereen in goede aarde vallen... dan krijg je zo'n happy happy joy joy idee. Sommige reacties mogen best wat grilliger zijn naar mijn idee en als sommigen daar aanstoot aan nemen dan is dat hun probleem.
Ik zal in mijn reacties nooit iemand persoonlijk aanvallen maar enkel mijn eigen mening geven op basis van de informatie die ik heb.
Ik vind het daarom ook niet nodig om mijn vraag op een andere manier te stellen.
Ik denk ook niet dat het daardoor minder gezellig wordt Knipoog Haha!
Juist de soms wat grilligere reacties van mensen vind ik interessant en dat wil niet zeggen dat je geen respect hebt voor de persoon in kwestie. Ik ben helemaal van mening dat je nooit iemand via een openbaar forum moet aanvallen want dat is wel heel laag. Maar je mag best een mening geven en uiten, waar zitten we hier anders voor.
Om alleen maar blij blij blij te wezen en steeds dezelfde saaie antwoorden te geven zodat we maar niemand voor het hoofd stoten. Kom op!
Ik spreek in dit topic uit ervaring maar daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Wel is er in ieder geval 1 persoon die zo wat dezelfde ervaring heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GrapeshotBot, justkid, lovelance, meniekske, Milow2018, XXleonieXX en 87 bezoekers