ik zit met mn ratje hier op schoot... :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

ik zit met mn ratje hier op schoot... :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 21:13

Verdrietig Huilen
en ze kan nu dood gaan... ze is bijna 3 en blind. Ze eet niet meer, en ze heeft traanoogjes. Verdrietig Ik denk dat ze vanavond dood gaat Huilen Huilen Verdrietig het duurt zo lang...
Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!


Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 21:17

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wel onduidelijk mar ja.... Verdrietig Huilen

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 21:21

dank je
ze is gewoon oud.. ze heeft nu ook bloed uit dr neusje... ;-(

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 21:21

hoi bedankt voor de reacties.. ik en mijn moeder zijn er de hele avond bijgebleven,...maar toen ging ze slapen.. we hebben haar rescue gegeven (bachbloesems) en toen op een handoek in haar kooi gelegd samen met de andere rat (die een tumor heeft) smorgens ik gelijk kijken maar ze leefde nog!!!!! Ik had haar een aardbij gegeven die kan ze zo afsabbelen.. Maar ze slaapt de hele tijd.. Ik hoop dat ze gewoon niet meer wakker word.. Boos! Ze ademt wel heel zwaar maar als het niet goed gaat gaan we morgen of overmorgen naar de dierenarts voor een prikje..
bedankt voor de reacties! Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 18:25

hoi iedereen... miracle miracle ze leeft nog steeds.. Lachen die avond had ze gewoon een terugval.. nu eet ze elke dag een aardbei en wat hero fruitontbeid.. Het gaat wel goed, ik zit vaak met haar, maar ze slaapt echt heel erg veel. Ik hoop dat ze een keer inslaapt .. Lachen da hoop ik echt.
Bedankt voor alle lieve reacties
Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 21:34

ja we dachten al een tijdje dat ze niet mer zo lang zou leven. Het ging eerst heel slecht toen d88 we al dat ze dood zou gaan, toen ging het weer goed, en vorige week dus weer slecht. een terugval dus, maar ja nu weer goed.. het is alleen zo zielig. als ik ze eten ga geven, gaat de ene, die komt gelijk, maar mijn meissie kijkt eerst helemaal de andere kant op, waar ben je waar ben je? ze kan echt niiks zien, dan wil ze opstaan en dan valt ze weer neer, ze is echt gewoon oud...maar ze eet nu wel weer duss... Liefs Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 18:53

ze eet : herofruitontbeid.. Haha! en aarbijen.. en soms een stukje banaan,,...het gaat wel beter met haar.. misschien haalt ze de 4 jaar wel!!! *afkloppen* Verdrietig Lovers Lovers

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 16:04

hey iedereen. Het is nou al verder, en mijn ratje is vanacht overleden. Ze lag de laatste paar dagen ( week ) in een schoenendoos met daarin een handdoek enzovoorts. We zouden haar vandaag in laten slapen als ze nog niet overleden zou zijn. we hadden al zo'n idee dat het gister zou gaan gebeuren, nou snachts kon iknatuurlijk niet slapen, mam is er nog om half 1 uitgeweest maar toen leefde ze nog. Om half 2 gingen we nog eens kijken en toen was ze al helemaal stijf.. Ze ligt er echt heel stijf bij, helemaal in een kramp. Volgens mij had ze pijn. Want die dag ervoor had ze ook steeds stuiptrekkingen ofzo.. Maar goed nu heeft ze eindelijk rust, en het andere ratje komt op mijn kamer te staan, dit is de dochter van het overleden ratje, en heeft een hele grote tumor. Ik denk dat zij binnen een half jaar het ook niet meer zal redden... *zucht* ik vindhet echt jammer dat ze maar 2,5 worden.. echt.. maargoed allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties Lachen Lovers Lovers Liefs Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, JenniferU, laura22, Milow2018, nayla, Sky_As, Slmt9, ulaantje, Winged en 92 bezoekers