Nu bij "Wie is de mol"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:17

Renee kan super rijden zeg voor een eerste keer, vind ik wel knap zeker voor een man die zitten altijd zo gek op hun paard de eerste keren.

Wel gaaf die wilde paarden he Cool Mooi op te zien ik zou wel eens die paarden echt in het wild willen zien.


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:47

beautyfull_mickey schreef:
nou voor de eerste keer kon die idd behoorlijk rijden.
alleen ze mochten best een mooier paard pakken Haha!


Tja het waren rodeo paarden, dus ik denk dat ze de makkeste hebben uitgezocht. Jammer dat het geen rodeo was }>


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:57

Ron verdentk ik hoor! Ik weet het bijna zekr! Elise is het zeker niet gewoon, ze is voor de mol veel te spontaan en doet niet zoveel digen fout.

Van Ron kan ik zo 10 dingen die hij gedaan heb waardoor hij de mol is!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:25

1) Kan me iemand zeggen wat Ron GOED gedaan heeft?
2) Afl 1: Wie is 3e voorlaatste (Ron), op kruispunt weten de laatste twee niet waarheen... Ron heeft aanwijzing weggehaald.
3) Enige blokhut in bos ... we blijven rennen ...langs de Blokhut...dat deed dus Ron (geen normaal mens zou dat doen...)
4) Bij de rivier moet Ron en Rene 5 kokers zoeken met aanwijzingen, in eerste instantie vinden ze er vier (3 door Rene en 1 door Ron). Daarna moeten ze dus terug om de laatste te zoeken, wie vindt de koker? Antw: Rene. Dus Rene is niet de mol. RON = MOL
5) Bunjee jumpen: Ron springt mee en voorkomt zo een vrijstellingen van de kandidaten. Mollenstreek?????
6) Ron zegt in het Metro verhaal dat ze er om 17.30 moeten zijn (en dat pas om 16.20 uur als ie weet dat ze niet op tijd bij de metro KUNNEN zijn). Nee dus... het was om 16.30 uur.
7) Schieten in bos, Ron zit in heli en schiet Elise dood, en poen weg en vrijstelling weg...hoezo mollenstreek?
8) Op eiland helpt Ron pas echt mee naar boot zoeken als hij weet dat geen geld verdient meer kan worden, hij heeft dan geen zin meer om s'nachts kou te lijden, pas daarna.... gaat hij... en vindt hij dan ook de boot...raar he... een lekker bed is beter als koud tentje...
9) Afl 8: DE MOL weet welke drie liedjes NIET gezongen mogen worden, dus zelf ga je niet het voortouw nemen, da's te moeilijk (je hebt alle kans dat je er dan zelf wel een zingt, daaruitvolgt...ELISE = niet de mol). Ferdi is nu eruit, blijft over.. Rene en Chandrika.
Wat was het bijna fout gegaan, de stallen waren niet gepoetst. Wie moest dat doen? De 3 heren, ferdi is weg blijft over Rene en Ron. Wie reed paard (en goed?).. Rene.. Rene verdient dus geld (de MOL doet dat niet!!!) --> RON = MOL.
10) Wie zoekt minst hard het beeldscherm? RON...
Rene wordt zich achteraf bewust van de sleutel EN GAAT HEM ZELF HALEN, de mol zou dat nooit doen, die zou afwachten!!
Rene = niet de mol...
11) Wie laten de makers het meest in beeld en aan het woord? RON ZEKER NIET, Ron helpt nergens actief en is terughoudend.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:29

(12) Oja en wie verwacht nou dat hij wint van de lumberjack kampioen boomklimmen? Wat hij deed dus.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:06

highspirited schreef:
mensen ik volg dit absoluut niet, vorig jaar wel want toen deed Prince mee en dat is een goede vriend van me. nou dit boeit dus niet, maar ik moet toch wat te banketstaaflen hebben, ze zoeken altijd wel mooie locaties uit waar de mol wordt opgenomen, dat is 1 ding wat zeker is, ik geloof dat mijn berichtje een beetje een off topic is SORRY!


Prince was gaaf, is hij trouwens nog steedsbevriend met John? Dat zou wel cewl zijn Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:04

highspirited"]
[quote="Avanti"][quote="highspirited schreef:
mensen ik volg dit absoluut niet, vorig jaar wel want toen deed Prince mee en dat is een goede vriend van me. nou dit boeit dus niet, maar ik moet toch wat te banketstaaflen hebben, ze zoeken altijd wel mooie locaties uit waar de mol wordt opgenomen, dat is 1 ding wat zeker is, ik geloof dat mijn berichtje een beetje een off topic is SORRY!


Prince was gaaf, is hij trouwens nog steedsbevriend met John? Dat zou wel cewl zijn Haha!
[/quote]

Zo nu en dan heeft ie nog wel eens contact geloof ik. Ik vraag er eigenlijk nooit echt naar
[/quote]

Doe hem maar de groetje's van mij Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:10

highspirited"]
[quote="Avanti schreef:

Doe hem maar de groetje's van mij Haha!


Dat ga ik absoluut doen, ik heb hem toevallig aan de telefoon en je krijgt dus direct de groetjes terug goh wat is ie toch weer sociaal haha
[/quote]

Haha wat gaaf! LOL Mijn eerste groetje's van een bekendheid Schijnheilig haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bloemetje75, dust, Em_, Galeobdolon, herous, Jet, M1994, MiVita, onpaard en 130 bezoekers