mini-shetlander afgeracht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

mini-shetlander afgeracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 17:19

Vandaag 4 mei, ben ik er dus achtergekomen dat een aantal kinderen van ongveer zo tussen de 11 en 13 jaar dus al een tijdje mijn mini-shetlander hengstje afraggen als ik zelf dus niet aanwezig ben.
Heb ze vandaag een grootte bek gegeven, gevolg een grote bek terug, maar ja het gaat hier dan ook om echte ettertjes van kinderen.
Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet?



Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:42

Ik weet dus wel wie het gedaan heeft, en een aantal ouders ken ik ook, maar heb niet echt het idee dat die erg over die kinderen wakker liggen, zijn blij dat ze van ze af zijn.
Verder weet ik dat er op gereden is en op gegaloppeerd, en nog wat met een zweep gedaan ofzo...
Maar het gaat er dus om dat men op de hoogte is, dat ik dus nie wil dat er op gereden word. En toch er dan op rijden als ik zelf dus nie aanwezig ben, hallo moet ik dan een camera ophangen ofzo om te weten dat mijn shetlandertje oke is.... Boos!

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:13

Ik heb besloten om morgen aangifte te doen, heb in iedergeval al een getuige. Maar kan je hiervoor ook nie naar de dierenbescherming ofzo...

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:23

Ik heb ze ook flink de waarheid verteld, maar daar lagen ze nie erg over wakker, kreeg zelfs nog een grote bek terug met een paar nie zo liefleke woordjes

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:35

hij staat op een erf bij een boer, en die kindjes hebben daar ook hun paarden, verder is er dus niemand van de eigenaren fultime aanwezig

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:52

Hey bedankt chan

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:38

Ik ben dus vandaag naar het politiebureau geweest, maar ze schijnen hier niets aan te kunnen doen. Het schijnt dat ik niemand strafrechtelijk kan vervolgen ofzo...
Het rijden op de pony van een ander, en dan nog zonder toestemming schijnt niet strafbaar te zijn.

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:43

Ja precies dat zei ik dus ook, en ze vonden het allemaal erg vervelend, bla bla bla...
Maar ik zit er dus nu wel mee, heb trouwens wel vandaag even een van de ouders van een van de kinderen gebeld, maar of die dat kind echt aanpakt is ook nog maar de vraag. Verder heb ik de eigenaar van het erf even aangesproken, en die zou die kinderen nog even toespreken.

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:48

Ja precies, ben ook bang dat het hier niet bij ophoud, maar goed dat zien we dan wel weer, en anders gaan we maar slaan ofzo... misschien dat ze dat beter verstaan ?!?

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 21:06

Op het moment is het rustig op het erf, de eerste de beste die nu nog aan mijn pony durf te zitten sla ik het ziekenhuis in ofzo...
Ze moeten gewoon met d'r poten van m'n pony afblijven


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, AhrefsBot, Varekaj en 34 bezoekers