Nooit verwacht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:54

Na lang twijfelen ben ik vandaag toch maar naar Lamber (Mysty) gegaan. Damn wat was ik zenuwachtig. Maar het ging perfect ik zal het hieronder uittypen!

Ik kwam aan met een vriendin en wou naar binnen lopen. Lamber kwam net naar buiten dus daar stonden we eerste ven mee te praten. Ik wou naar de paardjes lopen daarna maar toen riep Wilma mij hoe het ging (wauw! belangstelling, dat was lang geleden!). Ik vertelde over Amber. dat was misschien niet zo slim want toen zei ze: Oh dus dan hoeven jullie Mysty niet meer? Dus ik helmaal geschokt: jawel!! Mysty wordt van Inge. Amber van mij. En wat ze toen zei: OH IK DACHT AL WANT WE HADDEN BESLOTEN DAT MYSTY TOCH WEL VERKOCHT MAG WORDEN.
Wauw. Ik stond helemaal te trillen! Damn... Lamber ging nadenken over de prijs en zodra Inge terug is van vakantie gaan we er metteen heen en haar zosnel mogelijk kopen! Wauw wat een dag... Zo heb je 1 pony in je wei, en zo 3 Haha! Gaaf hé...

Oh ja, met de pony's ging het goed btw hahahaha

Groetjes een gelukkig meisje!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:02

He gelukkig meisje,

Wat gaaf zeg!! Je hebt echt geluk.
Maarr...was je zenuwachtig omdat je ging vragen of je mysty mag kopen, of omdat die mensen een beetje raar zijn?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 16:14

Tja, ik was er 2 weken niet meer geweest puur omdat ik niet durfde. Was bang dat hun me opdringerig vonden... Maar na lang tobben ben ik toch maar gegaan. Gelukkig maar!

Misschien wordt het contact met hun nu dus ook weer beter. Dat zou wel fijn zijn... Baalde er echt van!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:19

ja joh, moeilijk is dat he? Die eigenaren van de fjord die ik wil kopen (Loki) die zijn ook echt zo eng joh!

Tjees, ik vind het doodeng om ze te bellen. Maarja, niet schijterig zijn, gewoon doen!!!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:48

cooooool echt gaaf!toch mysty...........

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:18

Ohh wat stoer kim!! Echt gaaf!!! Maar nu geen plaats meer voor mijn schatje he Knipoog heel veel plezier met alle paardjes!!! En ik kom ook nog wel een keer langs als ze er allebei staan Haha! (amber en mysty)