Z-ruiter pfffffffffff

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 12:08

Er staat bij ons op de manege een Z-paard dat door een (overigens) heel aardig vrouwtje is gekocht maar wel zo 1 van ik koop een Z-paard die alles braaf doet zodat ik de wedstrijden in de L kan winnen. Voor het oog van de leek ziet het er allemaal aardig uit maar geen buiging en stelling en contact met de mond. Anyway ze is nu op vakantie en de oude eigenaar is hem aan het rijden. Gesjor en geruk in die mond en geschop met de sporen. Of hij loopt achter de teugel of met een valse knik. Het beestje is zo braaf dat hij alles pikt. HOE kan zo iemand een paard naar de Z rijden en HOE kunnen de jury's dit laten gebeuren. Iedereen langs de kant was zich aan het verbazen hoe slecht hij reed. Ik snap het niet hoor.



Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 13:35

Klopt, komt helaas te vaak voor.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 14:46

Volgens mij is het ook wel dat het ene paard beter met onspanning loopt en het andere beter met meer druk. Vaak vind ik dat jury's ook naar het paard kijken. Een vb een meisje op de manege snapte haar punten niet goed en is naar de jury toegegaan om het na te vragen en wat kreeg ze voor commentaar 'tja het is ook geen kwpn-er he'. Ach jury's is toch een eeuwige discussie ieder heeft zijn voorkeuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evito_06, knockout1, marinst, MissSicarius, sallinara, Tieme, xRoossie95 en 143 bezoekers