vervolg second opinion

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 21:13

dinsdag bij welling geweest. laden was weer drama, maar we waren maar een kwartier te laat. hij heeft gekeken hoe mersedess liep en heeft een foto van het bekken gemaakt. hij ziet dat er een wervel iets gedraaid zit, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Hij begrijpt niet hoe ze in kesteren het binnenbot hebben kunnen bekiujken, aangezien mersedess dn onder narcose op zijn rug gefotografeerd zou moeten zijn et gespreide benen?????? ik heb meer vertrouwen i weling en voel me een beetje beonderd door kesteren. das overigens al de tweede keer dat ik dat gevoel heb. ik ga wel bij jarco dun rijden om te kijken hoe de banden en spieren zich herstellen en hulp en advies te krijgen. het is dus nog steeds niet gezegd dt het goed komt maar hij was wel een stuk positiver. pfffff, ik voel me echt een stuk beter en hoop dat het ons allemaal gaat lukken!

Voorzitster AFM



PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 06:11

`nee de 20e voor de eerste keer. op de kliniek in ksteren. maar ik ga hem nog bellen of hij ook aan huis komt want dat laden in mijn entje kost me jaren van mijn leven..... Haha!

Voorzitster AFM

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miiej, onpaard, Sanet en 66 bezoekers