Vervelende man...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 10:33

Wat te doen met een bemoeierige eigenaar van een mede-pensionpaard?
Hier gaat het dus om: Zoals jullie weten staat mijn paard op rust i.v.m. een peesblessure. Elke dag ga ik dus naar de pensionstal om mijn paard te poetsen, hem even aan de hand gras te laten eten, te vertroetelen EN te behandelen met magneetveldtherapie. Nou heeft een man zijn paard daar ook staan. Hij rijdt er niet meer op, want dat paard heeft artrose en hij wou haar nu gebruiken als fokmerrie.
Als ik dus mijn paard op de gang vast heb staan en ik zit een kwartier met die magneten om zijn achterbeen, komt hij vaak bij je staan. Misselijk Dan heeft hij weer van die domme opmerkingen over: Goh, wat is dat voor onzin, dat helpt toch niks (die magneten). En: rijdt je nu nog niet op hem? kun je hem beter wegbrengen naar de slager, wordt toch niks meer... enz. Terwijl ik die magneten juist erg goed vind helpen, het gat in de pees is al half dicht.. En wat is er mis met het vertroetelen van je paard? het is toch geen "ding" dat je zo weggooit!
Als je gewoon bij de les staat te kijken, komt hij altijd bij je staan. GEK word je ervan. Hij heeft commentaar op mijn auto, een peugeot 205. "Goh, wat is dat dan voor klein autootje, wil je niet wat groters" Boos!
De stalhulp mag hem ook niet, zijn paard wordt ook afgekraakt.
En, hij is vaak nog handtastelijk ook, niet erg of zo, maar toch!!!
Ik vind het al zo oliebol dat ik niks kan doen met mijn paard, moet er ook altijd nog zo iemand je dag verpesten. Verdrietig Huilen En, hij komt altijd op verschillende tijden, dus het helpt ook niet om op een andere tijd te gaan. Ik wil gewoon rustig mijn paard kunnen poetsen, van die bemoeials word ik erg Extreme duivel
Ik moet er maar aan wennen....Gelukkig staat mijn paard daar niet zijn hele leven!!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:49

ik zou gewoon zeggen:

Ga je lekker met je eigen paard bemoeien joh!! EN wat heb je tegen mijn auto en mijn paard!!!

zulke mensen zijn meestal gewoon jaloers hoor!!!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:56

Dan moet je gewoon zeggen: bemoei je met je eigen paard, jij hebt hem toch ook niet naar de slager gebracht en toch rijd je er niet meer op }>

En het jouw paard, dus JIJ bepaald wat je ermee doet...als hij het daar niet mee eens is, is dat ZIJN probleem. Misschien moet je eens flink boos worden en hem eens goed de waarheid zeggen!! (niet schelden) Boos! Extreme duivel

_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Bassie is weer terug! Joepie!! Lovers </FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-08-08 10:57 ]</font>

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:08

Ja, ik zou echt pissig tegen die vent zijn. Waar bemoeit ie zich mee. Wat een eikel.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:22

g
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:29

Ik zou 'm gewoon negeren, zo min mogelijk tegen hem zeggen, verliest hij vwellicht snel interesse..Succes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:39

Je neemt een walkman mee. die laat je uit staan maar op het moment dat hij binnen komt lopen en je ziet hem, meteen die koptelefoon op en die muziek hard aan zetten. DAn ben je lekker afgesloten van hem. Is een goeie hint.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:46

Er aan wennen??? Niet doen hoor! Zeg maar gewoon dat ie lekker zijn mond dicht moet houden als hem niks gevraagd wordt en als ie niks leuks kan zeggen...en zeg maar dat je geen grote auto wil, veel lekkerder zo'n klein autootje...makkelijker parkeren, zuiniger in gebruik en belasting, goedkoper in aanschaf (meestal) dus ook in de verzekering...enne...als hij handtastelijk is...erg of niet erg, hij heeft je gewoon niet aan te raken als jij daar niet om vraagt zou ik zeggen...pats! Dat zou ik doen... Schijnheilig

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:29

hihi!
vind persoonlijk de tips van Desiree en Janna errug leuk!

Maar in ieder geval niet "aan wennen"!! Ben jehelemaal gek geworden?! Dan ga je straks met tegenzin daarheen! Nee hoor, als die tips niet helpen (kan het me bijna niet voorstellen!) dan zou ik er toch op een vriendelijke manier iets van zeggen. (van dat zeuren dan he?! Van die handtastelijkheden zou ik heel hard iets zeggen! Of tegen de man zelf, of tegen de eigenaar van de stal, laat hem die man dan maar verwijderen!)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:02

O, wat betreft handtastelijkheden heb ik veel van merries geleerd! Die meppen achteruit!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:15

Ik zou hem eens flink toe spreken maar houd het kort iets van 'bemoei je met je eigen zaken of kijk eerst eens naar je eigen paard.
Kun je er niet over praten met je pension houder?
Ik zou het hem in iedergeval vertellen dat hij zo doet, mocht de bom een keer barsten dan weet ie in iedergeval dat jij niet de schuldige bent.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:30

ik vindt dat ineke gelijk heeft!

Als hij weer zo iets zeg moet je gewoon wat terug zeggen!

Als het helpt Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:15

hahaaaa die tip van desiree moet je gebruiken of je zegt gewoon wil je even niet storen? ik ben nu druk bezig met me paard. niet aan wennen nee maar tegenwerken. mond open doen. enne anders praat je er met iemand anders over die ook zo over deze persoon denkt en misschien kan helpen? wat verschrikkelijk vervelend en dom dat ie zegt dat je je paard naar de slacht moet doen. wil je je er niet mee bemoeien? zeg je dan gewoon of als ie bij je komt staan loop je gewoon met een ander meisje ofzo kletsend weg haha Lachen hij zal leren om andere mensen niet zo te irriteren!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:23

wat een eikel zeg! Ik zou zou boos worden! Desiree en Janna hebben goede tips!Zelf gooi ik het over de boeg van: vroeg ik wat?bijna altijd is het dan van nee euh maar waarop ik dan heel snel weer antwoord met nou dan!
werkt vaak ook erg goed.

Oja en als hij weer over de slager begint...
het paard moet nog vet gemest worden dan vang je er pas echt goed voor dat weeeeeeeeeeeeeeeeeeet ie toch????

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:32

Owww erg zijn ze die personen. Ik ken ook wel zo een. Ik weet niet goed wat je er aan zou kunnen doen maar Boos! wordt je er wel van.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 10:38

Bedankt voor de (leuke) reacties!! Er zitten zeker wel toepasbare bij, gna, gna, Extreme duivel Extreme duivel Gisteren was hij er niet, hij moest paarden ophalen in Duitsland. Lekker lang weg dus, wat een rust!!! Slapen Slapen Gaaaap