liefste paard, hoe zit het met de draakjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 14:56

stakers, volgens mij is daar geen remedie voor. Hercules doet het ook, gewoon om niks, gaat niet verder. En dan komen Joop of Volle en dan eheft hij toch een haast om erlangs te komen. Misschien met z'n tweeen rijden, zodra hij staakt dat andere paard erlangs laten racen (wel hard, anders denktie, oh die stopt na een meter wel weer). Tenzij het niet in je mogelijkheden ligt... Hercules heeft nog een onhebbelijkheid, die springt opzij, mijn vader is er al vrij vaak afgekukeld, en dan lopen de andere 2 dus altijd heel erg schaapachtig erachteraan...

Ik ken dat drakerige wel hoor, dat ze NIET willen wat jij wil... Jopie is heel vervelend, maar op stal gelukkig echt vreselijk lief... Volle ook en Hercules maakt ook daar een uitzondering, maar die is met al het weer eigenlijk wel handelbaar... Gelukkig..

suc6
Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 20:06

Joop is een solitair. Als we in het bos reden dan zaten hij en Herc constant te bekvechten... Sjonge... Maar goed, Voltrack doet Lollipop. Of tewel, hij bijt en likt de hele tijd aan de kont voor hem. En natuurlijk gebruikt hij de kont van de ander als kussen om lekker tegen op te botsen alssie zelf niet wil remmen. Jopie loopt het liefste voorop, en dan wel zo dat de anderen pas op een paar honderd meter volgen. Als dat zo is, dan is ook alles goed meteen...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charmaine, Macs, nick_en_ik, pluisje88, rien10, Sanet, Telpeva, Tientjeblij, tienus63, Umeo en 107 bezoekers