jullie meningen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:26

Ik vind persoonlijk dat je VEEL te groot bent als je met 1.69 m. gaat rijden op een pony van 1.18 m. Ik ben zelf 1.80 m. en rij op een paard van 1.66 m. Dit vind ik de minimumlengte voor mij. Ik geloof zelfs dat je met een D of E pony nog maar net uit de weg kunt. Maar ja, dat moet iedereen zelf weten he.

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:38

Ja, qua gewicht voelt die pony dat misschien niet, maar het is gewoon geen gezicht. Zou er erg lachwekkend uitzien denk ik, hahahahahhaha!!!! Haha!:):))

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 10:23

NOU NOU NOU zeg! Over aanvallen gesproken! Ik geloof dat er hier toch mensen zijn die erge lange tenen hebben.

Voor JURA, mijn reactie staat daar zo beschreven om aan te tonen dat het me een grappig gezicht lijkt. Zoals uit de reacties blijkt zijn de meesten het gewoon met me eens, maar drukken ze zich misschien niet zo uit. Het is gewoon een manier van uitdrukken. Ik zou echt niet iemand recht in zijn gezicht gaan uitlachen hoor, ik zou het alleen grappig vinden.

Voor SONJA, als je op mij doelt met "kortzichtige en onbeschofte mensen": om iemand voor onbeschoft uit te maken als je gewoon een eerlijke reactie leest, is ook niet echt bepaald netjes he... Nota bene vraagt de schrijver van het onderwerp naar de meningen van anderen. Nou, als je daar niet tegen kunt moet je niet naar andermans meningen vragen. Heb ik aangegeven dat er iets mis is met mensen op kleine paarden? Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Mijn enige reactie hierop is dat mijn reactie op dit onderwerp te zwaar en serieus wordt opgepikt. Tjonge jonge zeg... Of ik al langer meelees? Ik sta sinds eergisteren ingeschreven....

Voor STEF: over aanvallen gesproken. Als jij je aan mij kapot ergert, dan ben je wel snel geergerd zeg. Dat is dan wederzijds. Mensen die niet tegen de waarheid kunnen. Jij bent vast zo iemand die iets niet eerlijk durft te zeggen als iemand om een mening vraagt. Ik geef gewoon mijn mening. EERLIJKHEID DUURT HET LANGST

Zo, ben ik tenminste mijn ei ook kwijt.


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:27

Nou, hopelijk is dus nu duidelijk dat ik het inderdaad niet kwaad of vervelend bedoeld heb. Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen manier van uitdrukken. Ik ben nu eenmaal niet zo een voorzichtige, ik druk me altijd "sterk" uit.

Zo, ik ga weer verder bokken! Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, carin0903, Cjuan, GrapeshotBot, joyce83, paljaslaura, Talishe, Zinzi_jewel en 98 bezoekers