Mijn twee binken worden steeds sterker :D (fotos)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:16

Ik duim echt dat die zwakkere ook snel sterker word zoals z'n broer. Zou sneu zijn Scheve mond

Ze zien er in ieder geval wel lief uit , enkel jammer dat mams een voorkeur heeft ... tis me toch wat zo een tweeling Knipoog



Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 11:49

Doet me trouwens ineens aan iets denken , wat je KUNT proberen is de fles onder mams te geven . Is toch ongeveer het zelfde principe als aan haar uier zuigen, misschien dat dan het kwartje valt.
Ik heb lang geleden ook zo een tijd een veulen mee de fles gegeven (die moeder had geen melk) en dat deden we de eerste tijd onder mams. Lachen

Hij drinkt nu overigens uit een bierflesje , dus hij KENT het zuigprincipe geeneens ( neem aan dat er op een bierfles geen speen zit?)
Ik zou dus eens proberen om hem een echte papfles te geven met speen , zo komt het zuigreflex misschien terug tot zijn recht Knipoog

En als hij goed van de speen van de fles kan drinken eens met de fles onder mams proberen , op den duur vind hij haar uier misschien wél lekker Lachen

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:47

Tancreda4 schreef:

Er zit WEL een speen op het bierflesje. Deze flesjes gebruikt de boer ook altijd voro de paplammetjes, en zit wel degelijk een speentje op. En hij zuigt als een gek. Binnen no time is het flesje leeg, echt schattig. Je merkt ook snel dat ie genoeg heeft, loopt het weer zijn mondje uit Lovers ook schattig om te zien Lachen


Ik dacht dat het gewoon een bierflesje was zonder speen , zodat hij gewoon uit het flesje dronk zeg maar Lachen

Dan is het gewoon geen tettezot Haha!
Misschien is het een homo'tje ? Tong uitsteken (geintje)

Ik vind ze verder nog altijd even lief , en duim echt dat de zwakkere ook snel met z'n broer kan crossen }>
En je hebt verder ook echt weer hele leuke foto's te maken (vooral die waar ze "arm in arm" slapen Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, bud_gloor, daisy91, Karintich, laura_estee, Miekie74, Pikeur, vikawiek, Yavanna en 139 bezoekers