Ze is er niet meer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ze is er niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 20:07

DC is er niet meer! Ze is in vrede heengegaan. Ze heeft ook geen pijn geleden en ze wordt op het ogenblik in de wei begraven.
Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven van Shauni en mijn verdriet!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 00:31

Bedankt voor de grote steun en de mooie gedichten. Het doet wel vreselijk raar toen ik op de ranch kwam en ze was niet meer in haar stal. Wat een leeg gevoel! Huilen Alles wat ik opruimte deed me aan haar denken, haar halter, halter touw, borstels en deken. Ik heb haar deken mee naar huis genomen en ik heb het gewassen. Misschien kan een ander paardje er plezier van hebben. Doug gaat drie jonge merries ophalen die ook appaloosas zijn. Hij wilt dat ik hen ga trainen. Ik voel me dan ook heel vereerd! Sommige mensen zouden misschien niet meer terug gaan nadat hun paardje is gestorven, maar ik heb mijn plekje gevonden waar ik nog steeds tussen de paarden kan zijn. Hij heeft ook een veulentje van een aantal weekjes oud dat hij graag aan ons zou willen geven. Ik heb wel gezegt dat ik een tijdje geen paardje van mezelf wil maar misschien in de toekomst. Ik wil eerst het verdriet verwerken van DC en gewoon lekker met de paardjes bezig zijn!
Ik mis mijn kleine meid zo vreselijk! Huilen

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Damelza, Eliine, Evito_06, SJP, sterregoud, Sting, StonedRomy, Telpeva en 100 bezoekers