nieuws van Evita van mij....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

nieuws van Evita van mij....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 19:35

het is inmiddels alweer 4 of 5 jaar geleden dat Evita mijn verzorgponytje werd, in maart 3 jaar geleden zou ze verkocht worden door haar vorige eigenaresse, en toen hebben Gerdien (bakkertje op bokt) en ik haar samen gekocht.

en nu hebben we sinds gisteren besloten dat ik Evita helemaal overkoop! Haha! (nouja, m'n ouders dan....)
mijn halve eigen pony word dus een hele eigen pony *LOL*
misschien zal er niet zo heel veel veranderen voor mij, maar het voelt wel anders om alles alleen te kunnen beslissen zeg maar!

ik ga dan ook naar een nieuwe stal; http://www.stalmiddendelfland.nl , omdat ik daar ieder moment van de dag mag komen (waar ik nu sta is alleen van 13,00 tot 18.00 open) en dat zal wel handig zijn volgend jaar, omdat ik naar het HBO ga. en omdat ze er ook weiland hebben, ik hoop dat ze het er naar dr zin gaat hebben!
ik vind het zelf ook wel spannend om naar een nieuwe stal te gaan Party!! hoop dat ze aardig zijn enzo Lachen

maarja, dat wou ik eventjes melden *LOL* sommigen had ik al een PB gestuurd,
maar Evitaatje wordt nu dus een echte eigen pony Haha!:D
en ik hoop dat ze dat nog heeeeeeeeel lang zal blijven! Lovers

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 19:39

Coolie, gefeliciteerd hoor. Heel gaaf voor je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:37

Ja! Ik behoor tot de ge-pbde Haha! Gaaf hoor! Ik kom af en toe gezellig nog eens kijken! Vind het gaaf voor je! By the way, en Gerdien nou?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:42

Wow he, gefeliciteerd joh! Party!!
Hopelijk bevalt het jouw en Evita op de nieuwe stal!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:00

Gefeliciteerd! En veel plezier op je nieuwe stal! Party!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:19

Gefeliciteerd met je hele eigen pony Knipoog
Waarom is de tweede eigenaar er 'tussenuit'?

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:30

Leuk voor je veel plezier op je nieuwe stal

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:33

Leuk hoor!Gefeliciteerd ,maar er is 1 ding wat ik neit begrijp dat je op je stal waar je nu nog staat (denk ik) Dat je daar maar van 13.00 tot 18.00 u mag komen!! Verward Stel dat je nou werkt en je wilt savonds heen dan kan dat dus niet?? Met andere woorden,je moet dus halve dagen gaan werken om je paard te zien:? Beetje vaag,heel verstandig dat je naar een andere stalling gaat,stel dat je een zieke pony hebt ofzo?? Nee,zo n stalling zou niks voor mij zijn.. Lips are sealed

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:15

Hoi Irene!

Ik hoop dat jij en Evita het naar jullie zin gaan krijgen bij ons op stal!
Weet je al wanneer je komt?
Vandaag komt er waarschijnlijk nog eentje bij!

En natuurlijk ook gefeliciteerd met je "hele eigen" pony

Groetjes Anuschka

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 10:43

Buitenzorg & Anique; Gerdien de andere eigenaar wil een paardje voor haarzelf kopen, daarnaast kan ze niet ook Evita nog voor de helft houden dus vandaar Lachen

obelix; waar ik nu nog sta is geen echte pensionstal, meer een fokker/handelaar zeg maar. er staan 3 pensionpaarden (eerst 4) en hij heeft 's ochtends liever de tijd om zijn eigen paarden te doen, waarom het 's avonds niet mag weet ik ook niet, ik denk omdat hij er zelf dan niet is. tot nu toe ging dat allemaal wel omdat ik nog op school zit, en dan ging ik altijd na school. maar volgend jaar ga ik naar het HBO en dan zal het dus inderdaad niet zo handig zijn, vandaar dat Evietje gaat verhuizen Lachen

Binar; ergens in deze week kom ik Lachen ik moet nog even vragen hoe dat bij deze stal precies zit met de opzegtermijn enzo, maar ik zou John bellen als ik weet wanneer ze komt.

en bedankt iedereen Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:58

Leuk hoor! gefelicibokt!
En hier in de buurt is ook zn stal met zn regeling, maar goed nu kun je ook lekker savonds naar je paardje.

Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:26

Hoi Irene,

nieuws gaat snel op stal hoor, dus ik hoorde al dat je zou komen...gezellig hoor!
Ik ben de bijrijdster van de andere haflinger van de stal. Een kleine haffie-meeting dus!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:40

Leuk dat evita van jou is nu! Ik weet nog dat je een tijd geleden had geschreven dat je bang was dat je dr helemaal kwijt zou raken. Lachen
Iid rare tijden dat je naar je paard toe mag? Scheve mond
Evita zal het vast wel naar dr zin hebben bij de nieuwe stalling.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:10

Gefeliciterd! Echt leuk! Ik had je topics wel gelezen van dat het niet zo lekker liep met de andere eigenaresse en dat zij Evita op een stal wilde zetten die voor jou te verweg was of dr mee wou nemen naar waar ze ging stuf\deren oid Frusty . Maar wat heerlijk dat ze nu helemaal jouw paardje wordt en dat je alles omtrent haar zelf beslissen kan!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 13:24

Fonnie & Pjelk, dat is al weer een heel tijdje geleden hoor Lachen vorig jaar, maar dat is allemaal ook goedgekomen alleen de andere eiegnaresse gaat dus zelf een paardje kopen over een tijdje.

Setje ik heb die haflinger gezien ja, mooi paardje zeg Kwijl

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:39

Wat leuk voor je zeg!! Echt gaaf dat ze nu helemaal van jou is!! Gefeliciteerd Haha!