ik ga lesgeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:15

Jaja, mijn collega Kim komt een keertje proeflessen op Joop. We gaan gewoon kijken wat er van komt, en hoe t gaat enzo.
Ik vind t eigenlijk best wel leuk!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:22

ik schijn een kreng te zijn, mijn zusje kan er dus NIET tegen, maar Kim wil echt wat opsteken en niet op een manege hobbelen, dus dat is al een begin (mijn zusje wil gewoon lekker lol hebben en niks serieus doen).
Ik ga gewoon kijken hoe t gaat, en misschien maakt ze wel vreselijk goeie reclame!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:30

ze is een bikkel, dat is t verschil.
Ze kickboxt ook, dus ik heb niets te vrezen wat dat betreft. Ze wil t ook graag beter leren, dus gemotiveerd ook nog.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 13:08

proefles is gratis voor Kimmetje.
Voor anderen niet, en niet iedereen mag op Jopie hoor! Zo lang Kim niet goed kan rijden mag ze op Joop.... *grin* Ze wil wel beter leren rijden maar heeft (nog) geen ambities.
Jullie mogen ook allemaal komen lessen, met eigen paard, privé les... Wat je maar wilt Haha! Pling

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 96 bezoekers